| Ionut231312 a întrebat:

Salut, vreau sa dau la academia de politie, dar nu știu dacă sunt apt medical sau nu în cazul în care am aritmie..cineva care are și știe răspunsul?

Răspuns Câştigător
| Bizon95 a răspuns:

Se pare ca nu, intrebarea e confuza, eu am inteles, altii nu, iar unii se prefac ca nu inteleg ca sa faca misto, iar cand o intrebare e mai veche de cateva ore, rar mai raspunde cineva la ea...

10 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Si noi de unde sa stim daca esti apt sau nu? Fa-ti niste analize amanuntite.

| Ionut231312 explică (pentru darrio2007):

Am facut un EKG și mi s-a spus că am aritmie, însă nu daca sunt apt sau nu, de aia întrebam dacă este cineva de aici care are aritmie și totuși a intrat sau nu.

| Violleta2022 a răspuns:

De ce nu mergi al medicul tau de familie, sa-ti dea analize de facut si te trimita la cardilogie?

| Bizon95 a răspuns:

Reformuleaza intrebarea asa:

"am aritmie, pot sa merg la academia de politie? sau sunt declarat inapt din start?"

pentru ca, dupa cum vezi, in loc sa iti raspunda daca academia de politie spune ca esti apt sau nu, ti s-a raspuns "du-te si fa analize"

| Ionut231312 explică (pentru Bizon95):

Corect...credeam că totuși s-a înțeles din ce am zis

| Ionut231312 explică (pentru Bizon95):

Da, maine ma voi duce la ipj sa vad daca sunt apt sau nu, dar m-am gandit ca cineva are cunostinte care au avut si au trecut sau nu, oricum multumesc de ajutor.

| sierra1 a răspuns (pentru Bizon95):

Da' lasă-l să-și rupă manichiura scriind corect dacă vrea un răspuns corect - doar dă bac-ul și din română

| Bizon95 a răspuns (pentru Ionut231312):

Se pare ca nu, intrebarea e confuza, eu am inteles, altii nu, iar unii se prefac ca nu inteleg ca sa faca misto, iar cand o intrebare e mai veche de cateva ore, rar mai raspunde cineva la ea...

| Panamax a răspuns:

Daca n-ai imaginatie fa-te politist
Daca n-ai facut nimic in viata fa-te politist
Bai lingau convins daca n-ai niciun vis fa-te politist,

Ai aici tot: