anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o întrebare pentru studenții la farmacie. Am citit că admiterea se dă din chimie organică și biologie (vegetală sau anatomia și fiziologia omului). Dar care ar fi alte materii utile în timpul facultății pe care să mă axez la școală (sunt clasa a 11-a)? E matematica de folos? Ajută fizica? Mulțumesc anticipat pentru că vi-ați rupt din timp și mi-ați răspuns!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| WhiteLife a răspuns:

Buna! Sunt studentă la Farmacie in anul 3. Nu se mai fac materiile pe care le faci in liceu, dar in primul an am avut un semestru de matematica (am făcut probabilități și regula de trei simpla), unul de informatica (aici am făcut statistică) și 2 de biofizica. Pe materiile astea nu s-a pus accentul aproape deloc, toată lumea a luat note de trecere și chiar mari. Cursurile de acum sunt: chimie organica, analitică, anorganica, farmaceutica, terapeutica, biochimie, chimie fizica. Am mai făcut botanica, anatomie, fiziologie. Sunt lucruri ce țin de chimie și de bio, însă sunt genul de detalii pe care nu le înveți la școală, îți trebuie manuale speciale (de exemplu, partea fizicii care se îmbină cu biologia, sau clasificarea plantelor). Te sfătuiesc să te așezi pe admitere, așa cum au spus și ceilalți, la școală să înveți ce ți se dă și va fi totul bine happy nu uita sa cumperi cartea de grile de la facultate și felicitări pentru că ai ales aceasta facultatea! Mult succes!

| anonim_4396 explică (pentru WhiteLife):

Mulțumesc mult pentru răspuns! Chiar mi-ai luminat calea. Apreciez foarte mult că ai avut răbdare să îmi explici și enumeri totul în mare. Mulțumesc și pentru urare! Succes și ție și spor la note cât mai mari happy Răspunsul tău l-am ales câștigător fiindcă pe lângă faptul că e cel mai explicit, se referă și la răspunsurile celorlalți, sintetizând și mai bine totul. Pe această cale le mulțumesc și celorlalți. Toate răspunsurile mi-au fost foarte de folos.

3 răspunsuri:
sadrian46