| bleakk a întrebat:

Ceface mai exact un programator care spre exemplu a terminat Automatica si Calculatoare-sectia Calculatoare.Ce tipuri de programatori pot fi.Ce trebuie el sa stie ca sa fie angajat.Detaliati-mi si mie. Vreau un raspuns lung.Cum cauta firma persoana respectiva sa o angajeze ce vrea.Dau funda si vot raspunsurilor bune.

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Sa zicem ca exista mai multe feluri de programatori. Prima mare categorie ar fi programatorii hardware care fac programare embedded (programarea controlere si alte parti hardware). Acesta categorie este destul de putin cautata in Romania.

A doua categorie sunt programatorii software (sa le zicem asa). Acestia se pot imparti si ei in 2 categorii (nu foarte bine delimitate) programare web si programare desktop/server (orice nu tine de partea de web / browser).

sectia calculatoare de la AC este specializata pe programarea hardware dar asta nu inseamna ca nu te poti descurca la fel de bine in orice fel de programre dupa terminarea facultatii. Totul tine de studiul individual pentru ca oricum facultatea nu iti ofera decat niste indicatii si directii.


Ce trebuie sa stie un programator?
Pai in primul rand trebuie sa ai bine inradacinate bazele si principiile programarii si sa stapanesti bine un limbaj de programare. Ce trebuie sa stii pentru a fi angajat depinde enorm de mult de postul pe care il urmaresti.

Firma face public un post si tu iti trimiti CV (poti gasi pe ejobs, bestjobs exemple de joburi). Daca ei considera ca esti potrivit pentru respectivul job te vor chema la o serie de interviuri care difera de la firma la firma.

| bleakk explică (pentru suntserios):

Iti multumesc foarte mult.Alte exemple bune de facultati din Romania(Bucuresti) in domeniul acesta si care "creste" programatori, care ar mai fi?

| suntserios a răspuns (pentru bleakk):