| Suigeneris10 a întrebat:

Salutare, sunt student anul 3 istorie.
Mi-am ales această facultate, pentru că bineînțeles îmi place istoria.
Acum se pare, că nu prea am multe oportunități, nici măcar ca profesor în orașul meu nu prea se poate, pentru că nu sunt locuri.
În vara lui 2020 îmi dau licența dar chiar nu știu ce pot să fac după ce termin facultatea.

9 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Luptă-te (la propriu) sa ajungi la catedră. Altfel nu-ți fructifici niciodată cunoștințele. Aia cu "la un muzeu" e sf

| Ineys a răspuns:

Alta facultate. Una utila.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poți lucra la un muzeu.
Dacă îți dorești să ajungi profesor te poți muta într-un oraș mai mare, București de exemplu. În capitală trebuie să găsești de lucru.
Altceva nu știu, dar oricum e bine să ai o diplomă, se cere peste tot.

| Speranta12 a răspuns:

Multinationale, tati. Operator de date in diferite departamente ale companiei. Ceva cu limba engleza, limba germana. Te instruiesc ei tot ce trebuie sa faci. Ceva pe Relatii Publice, Publicitate, Marketing. Poti incerca in Resurse Umane la companii. Si acolo te invata de la 0, iar daca nu, se fac cursuri gratuite la AJOFM de resurse umane, te poti duce sa le faci. Te poti duce la un ziar, o revista sa scrii, dar la firme n-o sa mori de foame.

| Dolyta a răspuns (pentru Speranta12):

La Ajofm doar de resurse umane se fac? Am căutat pe net dar nu apar pentru anul asta cursuri...

| Speranta12 a răspuns (pentru Dolyta):

Se fac mai multe cursuri de calificare. Scrii pe google AJOFM + orasul tau si cauti pe site cursuri de calificare.

Vezi aici ce cursuri se fac:
https://www.fiscalitatea.ro/......019-19243/

| brokxy a răspuns:

Poti merge in alta tara ca profesor happy

| eckblume a răspuns:

Iti alegi un master de la alta facultate care ofera mai multe oportunitati. Sa te interesezi in ce consta, sa stii daca ai putea face fata sau nu.

| ConnorRK800 a răspuns: