| Andreeaa20 a întrebat:

Va rog sa ma ajutati caut loc de munca in străinătate, locuiesc intr-un apartament cu chirie in plus trebuie sa plătesc si întreținerea lucrez ca vînzătoare iar salariul meu nu imi ajunge sunt singură părinții mei sunt decedați, iar eu nu am nici măcar propria casă nu am niciun prieten. Am cunoscut pe internet un om din Germania care Mi-a gasit de lucru si imi promite ca voi locui cu el. Dar eu nu simt nimic pentru acesta eu vreau doar sa lucrez pentru un salariu bun dupa care imi voi cumpăra singură un apartament. Ce mă sfătuiți sa fac eu nu am incredere in omul asta, dar sunt obligată sa plec nu am alta posibilitate

Răspuns Apreciat de Editori
| MihaelaDart a răspuns:

Oi fi obligata de situatie sa pleci, dar iti sfatuiesc sa nu o faci. Nu-l cunosti, nici nu stii exact ce va face dupa aia cu tine, chiar daca tie iti promite marea cu sarea. Daca vrei de munca cautati o firma de recrutare autorizata si sincer acolo vei stii ca vei pleca in siguranta.
Parerea mea este sa nu pleci la acest barbat, poate sa fie un traficant de carne vie, nu ai nici un ajutor in tara si vei fi pur si simplu legata de maini si de picioare, poti sa strigi pana la stele caci nimeni nu te va putea scoate de-acolo. Casca ochii si urechile, caci strainatatea este cel mai periculos dusman daca nu ai nici o parte financiara pusa deoparte sau puterea de a te descurca pe cont propriu.

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Daca vrei sa mergi la lucru in strainatate, te sfatuiesc sa mergi doar printr-o agentie autorizata de recrutare, pe baza de contract de munca, sau printr o referinta verificata de la cunostinta foarte buna, de incredere.
Neaparat trebuie sa cunosti la un nivel minim de conversatie si limba tarii unde vrei sa lucrezi.

| Freya1 a răspuns: