| Jager a întrebat:

Vreau sa ridic o casa si am nevoie de o echipa de meseriasi buni, care nu au "pauza de bere". Daca stiti lasati-mi un site.
Ei vin cu materiale si tot ce trebuie sau cumpara pe parcurs? Si unde stau pe parcursul constructiei?

Răspuns Câştigător
| Ilie_Razvan_Adrian_1968 a răspuns:

Meseriasi buni, cam greu, sunt scumpi cei buni, si nu stiu daca i gasesti liberi, as incerca sa ma bag dar, eu sunt inginer in constructii, am invatat meserie in Italia, scoala la fel, dar nu prea am cu cine, singur nu pot, daca gasesc vreo 2-3 oameni pe care ii cunosc, te anunt!
Daca n ai proiect, iti aranjez eu unul, iti fac calculele si devizele pe toate lucrarile, manopera, materiale, dar sa nu ma grabesti, repede si bine nu exista in constructii, ieftin si bun de asemenea.
O casa nu e un gard sau un garaj, in ea va trebui la un moment dat sa locuiesti, sa traiesti, sa consumi energie putina ca sa o intretii si sa ai conditiile bune de locuit, inarmeazate cu rabdare.
Am 28 de ani in constructii pe executie, santiere si proiecte de mare anvergura, casele si vilele pentru mine sunt in categoria medie ca nivel de executie, plus ca dupa 16 ani de Italia -mama constructiilor- e greu sa te adaptezi la nivelul din Romania cea plina de Dorel sef de echipa!
Ai grija ce echipa iti alegi ca s ar putea sa faci vinzare la farmacie la distonocalm si antinevralgic, sa nu faci 2 case, una a ta si una pe la vecini, amici sau prieteni! 0737755579 Ing. Razvan Adrian Ilie

6 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Daca contractezi o firma de constructii, doar atunci ai sanse sa obtii ce vrei.
Pretentiile tale, impreuna cu toate calculele si termenele si conditiile de predare trebuie sa fie cuprinse in contract.
Succes si... rabdare!

| cristi202 a răspuns (pentru Bula):