| CosminSs657 a întrebat:

Asa deci asta este a doua întrebare pe care o scriu legata de subiectul ca fetele sunt favorizate pentru ca cineva m-a rugat sa dau mai multe detalii la ce vreau sa spun.
Mie mi se pare că fetele sunt f favorizate in zilele noastre.Si acum nu zic asta ca eu sunt baiat, ca daca as fi fost fata, cel mai probabil as fi zis la fel.
In primul si in primul rand, fetele sunt favorizate de profesori.Mereu a existat macar un profesor care favoriza mai mult sau mai puțin fetele.Acum nu ma refer neaparat la note că de obicei profesorii sunt drepti cand vine vorba de note si apreciez ca la asta nu se face favorizare fete.Ma refer ca daca se întâmplă ceva mereu băieții trebuie sa fie primii vinovati si fetele trebuie sa fie alea inocente care nu fac niciodată un rau de parca sunt îngeri(sau cum mai este femininul la acest cuvânt daca are unul). Iar daca tot am intrat la școală, la profesori si de astea, cand o fata da bully la un baiat "este ok". Cand un baiat da bully la un baiat."BAAA. UNDE ESTE EGALITATEA DE GENURI!?".As vrea si eu sa știu asta sincer.Iar acum cu toata sinceritatea, nu zic toate astea ca genul de baiat rau si obraznic.Eu întotdeauna am fost cuminte la școală și am avut prieteni atat fete cat si baieti si inca am.
Acuma vorbind la modul general, toata lumea stie chestia ca fetele sunt primele si asa.Nu este neealarat ceva atat de grav incat sa incalce egalitatea de genuri.Este mai mult o chestie de respect de fapt.Sunt 100% de acord ca fetele trebuie sa primeasca respect de la baieti, dar si invers este la fel de important.Ca daca nu este si invers atunci nu o sa mai functioneze. Daca nu respecți pe cineva, mai târziu nici acel cineva nu o sa te respecte pe tine si apoi tot tu esti cel/cea suparat/a.
Apropo v-ați uitat la Miraculos? Nu stiu daca ati observat, dar pana si creeatorii acelui serial sunt foarte feministi si pun favorizare pe fete si asa, dar nu mai intru si acolo.Sa va uitati la serial daca o sa aveti chef.