| CosminSs657 a întrebat:

Asa deci asta este a doua întrebare pe care o scriu legata de subiectul ca fetele sunt favorizate pentru ca cineva m-a rugat sa dau mai multe detalii la ce vreau sa spun.
Mie mi se pare că fetele sunt f favorizate in zilele noastre.Si acum nu zic asta ca eu sunt baiat, ca daca as fi fost fata, cel mai probabil as fi zis la fel.
In primul si in primul rand, fetele sunt favorizate de profesori.Mereu a existat macar un profesor care favoriza mai mult sau mai puțin fetele.Acum nu ma refer neaparat la note că de obicei profesorii sunt drepti cand vine vorba de note si apreciez ca la asta nu se face favorizare fete.Ma refer ca daca se întâmplă ceva mereu băieții trebuie sa fie primii vinovati si fetele trebuie sa fie alea inocente care nu fac niciodată un rau de parca sunt îngeri(sau cum mai este femininul la acest cuvânt daca are unul). Iar daca tot am intrat la școală, la profesori si de astea, cand o fata da bully la un baiat "este ok". Cand un baiat da bully la un baiat."BAAA. UNDE ESTE EGALITATEA DE GENURI!?".As vrea si eu sa știu asta sincer.Iar acum cu toata sinceritatea, nu zic toate astea ca genul de baiat rau si obraznic.Eu întotdeauna am fost cuminte la școală și am avut prieteni atat fete cat si baieti si inca am.
Acuma vorbind la modul general, toata lumea stie chestia ca fetele sunt primele si asa.Nu este neealarat ceva atat de grav incat sa incalce egalitatea de genuri.Este mai mult o chestie de respect de fapt.Sunt 100% de acord ca fetele trebuie sa primeasca respect de la baieti, dar si invers este la fel de important.Ca daca nu este si invers atunci nu o sa mai functioneze. Daca nu respecți pe cineva, mai târziu nici acel cineva nu o sa te respecte pe tine si apoi tot tu esti cel/cea suparat/a.
Apropo v-ați uitat la Miraculos? Nu stiu daca ati observat, dar pana si creeatorii acelui serial sunt foarte feministi si pun favorizare pe fete si asa, dar nu mai intru si acolo.Sa va uitati la serial daca o sa aveti chef.
Deci fetele nu numai ca sunt favorizate in scoli, dar si in general.
Acum nu stiu daca chestia ca armata a fost obligatorie doar pentru bărbați nu stiu daca ar intra la tot ce vorbesc eu aici, dar nu as mai spune si despre acest lucru.In fine deci in scoli si in general fetele sunt cele mai favorizate asta pentru mine e clar.
Iar baietii nu zic ca fetele nu pot sa faca anumite chestii, dar poate nu întotdeauna vor.
Mda.Am scris aceasta intrebare ca sa îmi spun parerea legata de aceast subiect. Sper ca, într-o buna zi, egalitatea de genuri va exista din nou ca nici pe Tik Tok nu se poate sa nu ai pe fyp ceva cu fete vs baieti cine fac mai multi urmaritori.Mda.Ce sa zic.Astept și parerea voastră. Stiu ca o sa fie fete care o sa zica ca ele nu sunt favorizate, dar eu cred ca sunt si nu își dau ele seama.Eu nu am nimic cu fetele,am ceva cu cei care fac discriminare pe baieti,dar si invers ca da. Daca as fi avut ceva cu fetele, nu as fi vrut egalitate de genuri, as fi vrut ca baietii sa fie aia favorizati.Astept raspunsuri.

Răspuns Câştigător
| OldSoul a răspuns:

Cand ai pus prima intrebare, tindeam sa-ti dau o oarecare dreptate, desi chestia e relativa.
Acum ca ai adaugat si motivul pentru care crezi asta, tind sa te contrazic, nu este chiar asa.
Si o sa-ti dau si cateva motive.
Tu ai spus ca esti mai cuminte... Ok
Daca cel mai rau baiat din clasa face o belea, cum crezi ca va fi tratat? Probabil va fi certat aspru de profesori, ca altceva nu prea poate.
Dar daca tu faci o belea, cum crezi ca vei fi tratat? Ei bine, avand in vedere ca ai fost mereu cuminte, probabil vei fi iertat, si certat ceva mai bland.
Cam asta e principiul si cu fetele.
Ele fiind de obicei mai cuminti, si de obicei nu prea au cine stie ce activitati sa le distraga, cum au baietii, fotbalul, jocurile video, etc.
Fetele sunt cu papusele, si invatatul, cam asa sunt "vazute".
Din motivul asta cumva lumea nu se asteapta ca o fata sa faca o "Belea", si cumva, daca o face, o sa tinda sa o treaca cu vederea.

Iar legat de tiktok, si ca ele sunt mai apreciate... Si aici e cumva normal.
Fetele/femeile sunt numite ca fiind sexul frumos, si nu e degeaba.
Cele care zici tu ca sunt favorizate, sunt cele care arata bine, si cel mai adesea, cele care posteaza continut provocator.
De asta starnesc interesul multor baieti/barbati.

| CosminSs657 explică (pentru OldSoul):

Mersi pentru un răspuns normal?

26 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Hai sa discutam când mai crești si tu și depășești problemele de la școala. Sa vorbim de viață reală și de egalitatea de șanse acolo. Da?

| CosminSs657 explică (pentru suntserios):

Nu lol

| CosminSs657 explică (pentru suntserios):

Problema e alta

| suntserios a răspuns (pentru CosminSs657):

Problema e o mica frustrare a ta de elev că ești tras de urechi mai des decât fetele.

| CosminSs657 explică (pentru suntserios):

Dupa cum am spus im mesaj (daca stii sa citesti) eu tot timpul am fost si aunt genul de baiat cuminte si nu am fost niciodată certat de vreaun profesor.Dar tot nu-mi place sa vad aceasta discriminare catre altii pentru eu sunt o persoana buna careia ii pasa nu ca tine un burger sau ce esti

| suntserios a răspuns (pentru CosminSs657):

Rămâne cum am zis. Discutam când te faci mare și ai să înțelegi mai bine.

| CosminSs657 explică (pentru suntserios):

Ce sa spun..Nu prea am ce vorbi cu un om ca tine sincer. Sper ca Dumnezeu sa te ajute sa te schimbi si sa nu te mai crezi asa important pentru ca nu esti.

| CosminSs657 explică (pentru suntserios):

Poate pana atunci iei si tu telefon si nu il mai folosesti pe al tatălui tau.Esti doar un copil de 7 ani care face pe cel matur huh? Cine te crezi? Pun pariu ca in realitate nu esti ceea ce vrei sa pari pe TPU.

| suntserios a răspuns (pentru CosminSs657):

Ok, revino după primele 3 luni când ai sa ai in serviciu. Sa discutam că între oameni mari. Da?

| CosminSs657 explică (pentru suntserios):

Acum sunt mai mare cu cateva ore.Hai sa vb.

| CosminSs657 explică (pentru suntserios):

Nu pari o persoana cu prea multi prieteni cu aceasta atitudine.Esti fata sau baiat? Aa stai.Tu esti ambele.

| suntserios a răspuns (pentru CosminSs657):

Atât ai putut răspunde? Ți-am zis, discutam când ai sa înțelegi niste lucruri. Când ai sa lucrezi într-o companie și ai să vezi că se angajează mai mulți bărbați în posturi de conducere, că ai să înțelegi că avem un guvern fara nicio femei ministru, când ai sa participi la interviuri de angajări și ai să vezi că managerul prefera un bărbat daca are de ales ...ai sa vezi când o să ai o soție care o să ți plângă acasă că X s-a uitat la curu ei la birou samd. Ești încă prea mic să înțelegi și să ai experiență. Acu doar te deranjează că la școala îl ceartă profesorii pe băiețeii rai și atât.

| CosminSs657 explică (pentru suntserios):

Pentru tine
? ✝️

| DrF19 a răspuns (pentru suntserios):

Ia zi, cum sta treaba cu egalitatea de șanse?

| suntserios a răspuns (pentru DrF19):

I am explicat în altă întrebare. Poți căuta singurel acolo

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Da.
Și tot mă bucur că m-am născut băiat.
Fetele au viața mai nașpa, de aia sunt favorizate.
Fără un minim de protecție din partea societății, ar fi călcate în picioare, cel puțin dotorită inferiorității fizice.

| CosminSs657 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mulțumesc ca ești o persoană normală care a dat un răspuns normal?

| Hammurabi a răspuns:

Păi tu, cât de perfectă vrei să fie egalitatea de gen? (pe care o înțelegi prost, după părerea mea)
Vrei ca armata țării șă fie constituită din femei?
Iar bărbații să stea acasă și să nască?
Nu poți duce această "egalitate de gen" până la absurd.
Egalitatea de gen este atunci când femeile și bărbații se bucură, în aceeași măsură, de bunurile cu valoare socială, de oportunități, de resurse și recompense.
Scopul nu este ca femeile și bărbații să devină identici din toate punctele de vedere.

| Nirvanaaa a răspuns:

Tu vorbesti pe un singur caz: cum sunt tratate in școala fetele.
Dar o sa vezi, când vei mai creste și vei intra in alt mediu (facultate, job) ca nu e chiar așa cum ai expus tu.
Niciodată nu va fi egalitate din pacate, din fericire cum vrei sa o iei. (anatomic, fiziologic nu vom fi niciodată egali).
Dacă chiar fetele sunt favorizate așa cum spui, atunci de ce mi-as fi dorit oare sa fiu băiat? laughing.
Când o sa mai crești vei înțelege.

| goguPatent a răspuns:

Faptul că fetele sunt mai cuminți la școala nu înseamnă discriminare. Fii tu femeie în câmpul muncii, fii tu femeie în statele conservatoare sa vezi ce înseamnă discriminare.

| CosminSs657 explică (pentru goguPatent):

Daca sustii acest lucru, esti o persoana rea care trebuie sa se schimbe cat de curand.

| goguPatent a răspuns (pentru CosminSs657):

Ia uite. Ai făcut că la școala. Te superi ca nu le cearta pe fete mai des?

| CosminSs657 explică (pentru goguPatent):

Nu e vb de asta, da' tu esti fata sau baiat? Sau ambele?

| CosminSs657 explică (pentru goguPatent):

Pe cuvant daca mai gasesti o persoana normala pe TPU.F rar. ✝️ Esti fata, nu? Aa stai.Tu esti ambele.

| JOHNtheADVISOR a răspuns:

Măi copilași,fetele/femeile nu sunt deloc favorizate,ci mai degrabă exploatate, folosite.Și cine este oare acela care face asta?
#cine le minte?
#cine le păcălește?
#cine le provoacă suferință?
#de cine se tem ele?
#cine le agresează, fizic și verbal?
#cine profită de pe urma faptului că ea e mai credulă, mai naivă, are mintea mai slabă?
#cine le amenință?
Răspunsul la toate astea e ★Bărbatul★
Și tot bărbatul este acela care ar putea să:
#o protejeze
#o iubească ca și când doar ea mai e singura femeie de pe pământ
#o conducă, ghideze în viață
#o susțină
#o încurajeze
#o facă fericită


https://www.tpu.ro/......fata-este/

Întrebări similare