| dragancarina a întrebat:

Am 20 de ani si sunt studenta.As dori sa va intreb parerea voastra in legatura cu problema pe care o am. Dar vreau pareri serioase si sincere
Am avut o relatie de 3 ani cu C. Am fost foarte fericiti impreuna, am fost in aceeasi clasa, am ales sa venim la facultate amandoi in Bucuresti pentru a ramane impreuna. Aveam planuri de viitor.Atatea planuri si vise ca toata lumea se astepta sa trecem cumva la urmatorul pas, sa ne logodim sau ceva pe aproape.Chiar era o relatie serioasa, bazata pe incredere si respect, niciodata nu ne-am calcat stramb sau sa avem certuri majore.Si imi arata ca ma iubeste sincer, eu la randul meu eram sigura ca numai cu el vreau totul si, bineinteles, ii aratam acest lucru.Sa nu mai spun ca am avut de anul trecut niste probleme medicale foarte delicate si a fost alaturi de mine, fizic si psihic, nu a lipsit nici macar o clipa. Aveam insa si parti rele in relatie.Era mai gelos, ne mai certam pe faptul ca eu aveam un prieten f vechi, in care eu am incredere si vorbeam la tel cu el.Il deranja, desi ii explicam ca ne stim de mult, ca ne-am ajutat reciproc si ca nu e nimic mai mult. Apoi el mai imi reprosa ca petrec mult timp cu fratele meu.Adica ne intorceam destul de rar acasa, iar atunci eu stateam cu parintii sau, daca mergeam la el, il mai luam p fratele meu, care e mai mic, pentru ca ma ruga si nu il puteam refuza(e mai imatur din fire si prefeream sa il iau, sa-l vad multumit, decat sa ne certam si cand ne vedem rar). Si in plus, ne-am implicat amandoi tare mult in activitati diverse la facultati(sunt diferite, el la politehnica, eu la universitate) si tot invatam pentru note, bursa, pentru pastrarea caminului.Asa am ajuns sa ne vedem rar, daca era de 2 x pe saptamana e bine, desi amandoi eram in Buc.Si, in timp, am creat un"gol" intre noi, m-am schimbat treptat, simteam ca nu mai vreau sa continui cu el, ca a intervenit monotonia.