anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna`! Ce facultati sunt asa pentru baietii astia mai lenesi asa, care nu prea invata?laughing Nu fiti rai acum si spuneti ca pentru lenesi nu sunt facultati[-x. Sigur stiti voi la ce ma refer, facultati la care mergi doar pe la examene si din an in Pasti asa mai treci si pe la cate`un curs...thinking Multumesc frumoooss, sa fiti iubitilove struck.

7 răspunsuri:
| Flav a răspuns:

De aia ajungem asa, ca poarta toti statutul de ''intelectual'' si habar n-au nimic, dar au diploma.
Fugi la Spiru. Hai, du-te tare. Pa.

| Vizitiul a răspuns:

Scuza-ma oleaca, domnisoara! Studiez asistenta sociala la ID (distanta), sa inteleg ca acest lucru denota faptul ca eu nu invat sau detest sa invat?
Eu cred ca te intereseaza pe tine personal, dar arunci baietii ca pretext in aceasta discutie!
Daca tie nu-ti place sa inveti, sa stii, ca sunt studenti care invata, care se implica, chiar daca nu sunt pezenti in fiecare zi!
O seara mirobolanta!

| LoLo a răspuns:

Buna...

asta ar conta...fiecare face ce facultate vreatongue...

| GdX a răspuns:

Politehnica Bucuresti, primii 7 ani sunt grei pan-ajungi in anul 3.

| 7Dany a răspuns:

O facultate usoara cred ca e Comunicare si Relatii publice sau Studii Europene. De astea am auzit ca sunt mai usoare!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

@Dany: Ok, crezi ce vreithinking, puneam intrebarea pentru iubitu` meu care nu stie la ce facultate sa mearga...eu deja am viitoru` asigurathappy. Sa fi sanatos`!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

laughing, da tare intrebarea!



bine zici dark soul.laughing