| AndreeaDeeaDs a întrebat:

Bună. M-am căsătorit și schimbat buletinul. Am doua probleme...
1.pe cardul de sănătate apar cu vechiul nume, mai rămâne valabil pana îmi termin studiile? (în vara). Sunt asigurata prin faptul ca sunt studenta.
2. Legitimația la fel e pe vechiul nume, cu tot cu informațiile de pe buletinul vechi(serie și nr). Mai pot circula cu trenul cu acordare de reducere de 50%? Dacă aduc și acte doveditoare ale căsătoriei? Mai sunt câteva luni și acea legitimație vine de la București și foarte greu, din câte îmi aduc aminte și secretara de la facultate nu răspunde sa ma lămurească. Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| Nonononono1 a răspuns:

Nu as putwa sa iti dau un raspuns concret, dar ce stiu sigur este ca in cazul in care te casatoresti in timpul facultatii, chiar daca ti-au schimbar numele, in evidenta lor se pastreaza si se foloseste mumele de fata, care va aparea inclusiv pe diploma de la facultate, deci ca sa raspund la intrebarea ta, nu cred ca este o problema, dat fiind ca ei oricum nu iti vor schimba numele in ba a lor de date. Poti sa cauti aceste informatii in regulamentul facultatii, pe care ar trebui sa il gasesti pe site (daca au) sau pe google. Succes!

0 răspunsuri: