| calinamaria a întrebat:

Numele meu este Maria, am 21 de ani și sunt studenta la pshilogie. Mi-am făcut tinder in urma unui pariu pierdut cu o prietena.
Am avut o compatibilate cu un baiat de vârsta mea.Am tot vorbit, s-a deschis foarte mult in fata mea și imi tot zice ca sunt frumoasa și chestii. Dupa 2 săptămâni in care am vorbit pe tinder,mi-a spus ca are iubita.L-am întrebat ce caută pe tinder și a zis ca nu vrea sa ma cunoască ca sa avem un one night stand sau prietenie cu beneficii. A zis ca in fata iubitei lui nu se poate deschide și are momente când vrea sa pună punct ca îl împinge niște,, demoni" din interior, iar dacă nu am mai vorbi ar fi foarte suparat. A fost plecat in Grecia cu ea și eu am avut o nunta. Mi-a dat mesaj spunand ca toată vacanța a fost cu gândul la mine. M-a întrebat cu cine am fost pana la Cluj și i-am zis cu un prieten, mi-a dezvăluit ca a simțit o caldura puternica in corp când am spus prieten. Am tot continuat sa vorbim pe tinder (își ștergea aplicația când se întâlnea cu iubita) pana când a murit cel mai bun prieten al lui. Am tot încercat sa dau de el tot acolo, dar degeaba. Am făcut rost de numărul lui și l-am prins intr-un moment nepotrivit, era cu iubita. A doua zi imi da mesaj și continuam sa vorbim. A descărcat tinder ca sa vada ce i-am scris și a zis ca nimeni nu și-a făcut atâtea griji pentru el niciodată. Astăzi a plecat cu iubita lui din oraș și mi-a zis ca vom mai putea vorbi abia miercuri. Stam foarte aproape unul de celălat, dar nu am reușit niciodată sa ne vedem (intenții au existat). I-am spus ca nu vreau sa ma bag in relația lor, pentru ca stiu cum e sa fii înșelată. Nu știu ce sa fac... Nu vreau sa fiu judecată. In capul meu e o amestecătură de sentimente și de gânduri. M-am gândit sa pun punct acestei discuții și sa vorbesc cu el miercuri. Ce ați face in locul meu?

Răspuns Câştigător
| Raizing a răspuns:

Hai neata!