| Thecurious a întrebat:

Buna seara, ce discipline v-au placut si displacut in scoala, care sunt motivele?

12 răspunsuri:
| AFR81 a răspuns:

Imi placeau istoria, geografia, engleza si franceza. Ma mai descurcam si la romana, dar profesoara lasa de dorit. Imi displaceau matematica, chimia si fizica. Nu ma descurcam absolut deloc, iar de la ora de matematica pot spune ca am ramas cu sechele laughing
In prezent sunt student la istorie si ma bucur nespus si ma simt extrem de usurat ca am scapat de matematica, pentru toata viata. Si cand ma gandesc ca unii imi recomandau sa ma inscriu la Universitatea Maritima...

| Thecurious explică (pentru AFR81):

Majoritatea absolventilor de istorie devin profesori?

| AFR81 a răspuns (pentru Thecurious):

Mare parte da. Restul se orienteaza, cel mai adesea, inspre cercetare sau pentru un post intr-un muzeu sau intr-o biblioteca.

| Thecurious explică (pentru AFR81):

Pentru cercetare ai nevoie de doctorat. Cam cati urmeaza studiile doctorale?

| bogdan324 a răspuns:

Limba(FARA LITERATURA) romana,limba engleza,informatica dar asta fiindca puteam sa ne jucam pe pc-uri nu sa invatam ceva util(partea cu invatatul am facut-o eu separat acasa,la fel si cu engleza dar acolo mai invatam cate ceva si in clasa),geografia,istoria si desigur,sportul!
Matematica mi-a placut pana intr-un punct in care profesorul nu isi mai dadea interesul pentru fiecare in parte,ci doar celor mai buni din clasa ceea ce este favoritism si nesimtire,dar asta se intampla in multe cazuri.
Acum,depinde si de profesor,unii profi pot sa te faca sa iti placa acea materie chiar daca nu esti prea bun la ea,dar asa macar te straduiesti fiindca stii ca esti interesat de acea materie,daca nu pentru tine atunci macar pentru proful/profa respectiva si tot e ceva.Da,daca sa zic sunt elevi care pur si simplu refuza sa invete oricat de bun ai fi cu ei,treaba lor,dar eu ma refer strict la cei care macar sunt cat de cat atenti la ore si au putina ambitie.