| NuDauNiciunNume a întrebat:

Buna, TPU! Cand credeti ca se va termina aceasta pandemie? Sau cand credeti ca va incepe sa dispara? Oare sunt sanse pana iunie? Eu sunt studenta Erasmus in Spania si tot ce imi doresc este sa se termine pandemia si sa pot termina semestrul cu bine si sa ma intorc in tara. Aici se termina mai repede semestrul ca in Romania deoarece s-a inceput mai devreme anul scolar. Credeti ca exista sansa se se inghete anul scolar si la facultate in Ro sau Spania? Daca s-ar ingheta doar in Ro, dar in Spania nu, s-ar lua in considerare ca am terninat anul? Nu vreau ca sa stiu ca am studiat 2 luni in regula aici prin programul Erasmus si am mai stat si in carantina ca dupa sa aflu ca a fost degeaba si nu s-a luat in considerare. Desigur, asta este doar ce imi doresc eu. In afara de asta, simt ca innebunesc inauntru, dar macar mai am o colega tot din Ro de la mine de la facultate. Voi ce faceti in casa ca sa nu va plictisiti?

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Deocamdata abia acum incepe explozia de cazuri cu infectati
De ieri pana azi 263 de cazuri noi
Si urmeaza grosul, in urmtaorle 2-3 saptamani
Cel mai probabil, starea de urgenta si carantina se va mai extinde cel putin inca 30 de zile.
Scoala nu are nici o importanta la ora actuala, se va recupera in vara, daca se incheie pana atunci carantina, daca nu, se mana anul scolar.
Eu nu ma plictisesc deloc, muncesc online zilnic, cate 4-5 ore, apoi fac gradinarit, gatit, curatenie, gym in casa (ca am aparatura), spalat, calcat, uitat la Tv, stat pe net samd.

| Freya1 a răspuns:

Cred ca incepand de acum o sa fie o bucla nesfarsita.
Nu se vor ridica interdicțiile foarte curând si si daca se va întâmpla asta o sa reapară ceva iar si iar.Mai greu a fost sa descoperim ca exista astfel de boli si virusi ca mai departe facem noi cumva sa mai aducem unul.