| Faranume97 a întrebat:

Buna TPU,ma aflu in UK si astazi am fost dat afara de la munca pe motiv ca fac tiktok-uri, unde se vede si firma la care lucrez ca sofer de tir. Au zis ca îi fac de rusine si ca e ilegal sa fac clipuri unde arat firma la care lucrez, credeti ca e normal sa ma dea afara, mai ales ca am lucrat cu contract? Nu ma asteptam sa ma dea afara pentru niste tiktokuri facute in pauza si nici macar nu stiam ca e ilegal sa arat unde lucrez,(adica sa arat firma la care lucrez) eu mai stiu foarte multi care lucreaza ca soferi de tir si nu au fost dati afara si eu de abia am inceput sa fac tiktok de o luna si astazi m-au dat afara.

Răspuns Câştigător
Răspuns utilizator avertizat
29 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

In nici o firma din lume nu ai voie sa filmezi sau sa postezi online ce se afla acolo, fiindca poti fii data in judecata, pentru incalcarea contractului si expunerea ilegala a locului de munca.
Vezi ce se intampla cand nu citesti contractul de munca, ca ai fii stiut ce nu ai voie sa faci.

In ce priveste folosirea telefonului la servici, da, au iarasi dreptate. Daca erai in pauza cu siguranta nu venea nimeni dupa tine sa vada ce faci, dar erai in timpul programului si te-a prins, odata ce stiu ca erai pe tiktok.
Asa-i in occident, nu respecti regulile contractuale, esti dat afara.

| mihai69 a răspuns:

Necunoașterea regulilor nu te scutește de respectarea lor.
Asumă-ți ce ai făcut și pe viitor ține-te de treabă cât ești la job (chiar și în timpul pauzelor - tot la job te afli!).

| Faranume97 explică (pentru mihai69):

Pai cum imi explici ca fetele alea doua pe tir de 2 3 ani fac tiktok si nu au fost date afara? si sunt foarte cunoscute

| mihai69 a răspuns (pentru Faranume97):

Nu eu trebuie să îmi explic asta.

| Mosotti a răspuns (pentru mihai69):

Regula mi se pare tampita, si daca are telefon in timpul pauzei ce? In pauza are voie sa faca ce vrea.