anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor!
Sunt studenta in anul 2 la o facultate de economie iar anul acesta m-am inscris la inca o facultate cu profil tehnic, specializarile fiind asemanatoare. La inceput am fost increzatoare in fortele proprii insa pe parcurs am realizat ca am lipsuri mari la unele discipline iar in sesiunea de iarna m-am simtit atat de coplesita de volumul materiilor incat am avut cateva atacuri de panica. Cu toate acestea nu imi doresc sa renunt. Inca mai cred ca pot sa recuperez, problema mea este numai faptul ca nu pot tine stresul sub control. Mi-as imbunatati cu mult performantele daca as fi relaxata, daca nu mi-ar mai pasa atat de mult ca o sa pic la materiile dificile. Cum fac asta?

2 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"inca o facultate cu profil tehnic, specializarile fiind asemanatoare"

umila mea părere e că una din cele două, e inutilă (o faci degeaba adică)

| Jany123Jane a răspuns:

Tehnicul si economicul nu prea au multe in comun...si de ce sa faci doua facultăți? Chiar nu ai ce face cu viata ta? Eu sunt anul 2, am terminat cu 9.70 semestrul si crede-ma, abia astept sa scap de facultate. Mai bine te-ai axa pe una din astea doua, parerea mea. Daca fugi dupa doi iepuri, nu prinzi niciunul. Înveți o gramadat de materii care nu te ajuta la nimic, sunt puse in orar sa mai manance altii o paine. Scoala in Romania e cam inutila, iti baga pe gat 100 de materii, teorii, etc, iar la munca te uiti ca la masini straine ca nu ai habar de practica, alta "scoala" si acolo... daca faci un calcul, in 4 ani de facultate, faci cam 70 de materii, asta am calculat eu + cate ai facut in liceu+ generala+ primara ca intr-un final sa nu mai ai habar de nimic. Sau sa nu iti foloseasca la nimic. Asta e parerea mea, dar daca ai inceput sa faci atacuri de panica, sa nu te astepti ca o sa ai un job dupa ce termini facultatile astea. Sanatate si dupa altele. Succes.