| anDa a întrebat:

Cati dintre voi mergeti acum, inainte de Craciun, la un olfelinat sa faceti o fapta buna?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut! Pai nu este chiar un orfelinat, dar tot timpul in aceasta perioada( chiar in aceasta saptamana, joi) scoala mea, a rugat elevii din fiecare clasa sa aducem daca putem hainute, jucarii pentru copii cu probleme de handicap. Eu sunt reprezentant, si ma ocum( sunt tot o eleva), de asemenae am donat, donez si voi dona, hainute, jucarii, tot ce gasesc in casa, care mi-a ramas mic! Joi am fost sa ducem hainutele, iar bietii copii, deci erau in haine rupte pe ei, era frig, erau murdari si cu probleme, mi s-a rupt sufletul, si impreeuna cu parintii mie, am deci ca inainte de ajunul Craciunului, sa le facem o vizita cu daruri, deja am cumarat cadourile, mare parte din ele nu fiind prosti de masinute, sau alte chestii stupide, strictul necesar, dar si jucarii, dulciuri, etc! happy

Sarbatori fericite!

Pa, pa.

1 răspuns:
| Dmonik a răspuns:

Dar de ce doar acum, inainte de Craciun? De ce nu in orice perioada a anului? Ah, am inteles, acum noteaza "el" la catastif!

Întrebări similare