| Atti12 a întrebat:

Cum pot sa-mi schimb stilul de viata, radical? Fumez cam un pachet de tigari pe zi, mananc foarte multe dulciuri mai ales seara (am luat si in greutate), sunt foarte anxios, nu prea am prieteni si sunt foarte singuratic, prefer sa ies singur pe afara + ca nu am nici o pasiune si nici nu stiu ce sa fac cu viata mea. Sunt la facultate in anul I si mi se pare super naspa online, nu pot sa deschid microfonul pentru ca mi-e frica sa nu zic ceva gresit, e super complicat.

Răspuns Apreciat de Editori
| SynapseNinja a răspuns:

În primă fază ar trebui să îți crești încrederea de sine. În tine ar trebui să ai cea mai mare încredere, apoi în familie și în persoanele apropiate.
Și eu sunt student anul I în Iași și mie mi se pare foarte nașpa felul acesta de educație, dar asta e treaba. Nu îți fie frică să răspunzi la ore, de asta faci o facultate, o școală, ca să poți învăța și să îți clarifici anumite chestii. Eu am probleme de vorbire, însă cu toate astea tot mai răspund la ore, cu toate că ceilalți ar putea să râdă de mine, dar asta e.
Cu puțină voință sunt sigur că vei reuși în viață: să îți găsești o pasiune, sau chiar mai multe; să te lași de fumat și de mâncat dulciuri seara; și vei slăbi.
Încearcă să te împrietenești cu colegii tăi de facultate, să intri in vorbă cu ei, vei mai uita din aceste lucruri și viața va curge de la sine, poate mai bine.

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Incepe cu schimbarea stilului alimentar, apoi cu restul.

| mgtow a răspuns:

Ai ajuns facultativ inseamna ca ai dat un pas in viitor, mare lucru nu face doar sa iti extinda viata in studii pana intri in campul muncii. Playstationul nu strica in viata grea un joc aduce putina veselie.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

O carte buna de citit, vrei una? happy

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Et pour vivre plus tranquile, il faut tout abandoner.
(Enrico Macias).

| macintosh a răspuns:

Buna