|

Dacă iau suplimente cu testosteron, mi se îngroașă vocea? =)

13 răspunsuri:
| a răspuns:

Da. Bine înțeles. Și glandele tale endocrine ce zic ele? De ce să mai producem testosteron, că este! Și ele nu mai produc. Și se atrofiază. Și te trezești pe la 40 de ani. Dle doctor, de ce nu mai mere treaba, că eu la 20 dădeam la tot cartierul, ca Bulă.

| explică (pentru sadrian46):

Mersi BOSS!winking
Chiar vreau să mi se schimbe vocea... e nașpa jur!

| explică (pentru sadrian46):

Eu nu-s nașpa, atunci vocea mea s nu ma faca de ras rolling on the floor

| a răspuns (pentru Anonim15032001):

Dar mintea? Pentru minte ar trebui să iei ceva...

| explică (pentru sadrian46):

Cât de incisiv sunteți. =)

| a răspuns:

Sunt șanse să ți se îngroașe, dar și șanse să ai niste probleme cu sănătatea mai apoi. Eu te sfătuiesc să te rogi la Dumnezeu, că funcționeazăwinking!

| explică (pentru Celcestietot):

Mersi! Asta am sa fac. Am primit răspuns la unele rugăciunii, pe care nici nu voiam sa le fac. Dar cu multa credință am primit ceea ce ceream.

| a răspuns (pentru Anonim15032001):

Chiar mă bucur happy!

| a răspuns:

Daca sunt doar suplimente, nu se intampla nimic, daca pici in aria dopajului vezi patii mai multe laughing

| explică:

Bleah... cat de ironici sunteți majoritatea! De asta suntem unde suntem.

| explică:

Înțeleg, doar că na, imediat se găsește unu sa comenteze aiurea, pe lângă subiect, abrupt.