|

Daca stau 40 de ore treaz oare as putea sa-mi "reglez" somnul?

Vreau sa ma obisnuiesc sa ma trezesc de la 6 dimineata si sa ma simt bine, adica nu constant obosit tot restul zilei din cauza somnului insuficient. Aproape toata vacanta de vara ma culcam pe la 3-4 dimineata si ma trezeam pe la 1-2 si asa ma obisnuisem. Aveam si inainte probleme cu somnul

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Incearca sa te obosesti prin miscare fizica(sau mers pe jos) seara si ai sa vezi ca o sa dormi bine.Nu zic ca adormi imediat, dar vei dormi.Si nu consuma excitante nervoase(Cola, ceai verde, ceai negru, cafea) seara.Incearca sa bei un ceai de tei sau de roinita seara sau un pahar cu lapte.
Faza cu 40 de ore nedormite,poti sa o incerci,vei adormi pentru ca o sa iti obosesti creierul,ochii insa exista si posibilitatea ca de obosit ce vei fi sa nu adormi asa usor, mie mi se intampla, cand sunt foarte obosit si am dormit putin in ultimele zile, adorm greu chiar daca mi-e somn, din cauza oboselii psihice.Ca sa iti reglezi somnul e de ajuns si o noapte nedormita insa.Dar incearca sa iei ceva care sa iti induca somnul in mod natural cum ar fi melatonia,valeriana, passiflora, roinita, le gasesti la plafar, nu au reactii adverse si o sa te adoarma natural sau asa ar trebui dar nu numai o sa iti regleze somnul asta voiam sa iti zic.
Succes si numai bine!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Te culci atunci cand ti-e somn, dar dimineata te trezesti obligatoriu la 6, si stai treaz pana se face noapte din nou.
E mai usor (si eficient) asa, decat sa stai 40 de ore treaz.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu e o idee bună.Cel mai bine e să faci trecerea pas cu pas, nu brusc.Te trezești cu câteva minute mai devreme în fiecare zi folosind alarma. (15-30 minute)După 40 de ore nedormite și cu un somn de mai multe ore, tot obosit vei fi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Eu tot pe la 2-3 mă culcam și mă trezeam pe la 9-10

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează