| DracuIa a întrebat:

Cum beti cafeaua, cu zahar sau fara?

47 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Zahar, lapte, biscuite...
#cudetoate

| SilentRain a răspuns:

Cu zahar și lapte

| LPCTSTR a răspuns:

Https://docs.microsoft.com/......ease-notes

Mda nu stiu de ce se simte bine.

Răspuns utilizator avertizat
| ionur a răspuns (pentru DracuIa):

Țiai făcut gagica-_-?

Răspuns utilizator avertizat
| ionur a răspuns (pentru DracuIa):

Am înțeles-_-

Răspuns utilizator avertizat
| LPCTSTR a răspuns (pentru DracuIa):

Done, numai pentru tine.

Răspuns utilizator avertizat
| LPCTSTR a răspuns (pentru DracuIa):

Deocamdata nu m-am atins de nimic legat de web. Tot ce-am facut a fost maxim ASP.NET, dar presupun ca as merge pe VS Code.
Sunt student la info, abia am acoperit bazele, assembly, C pe standard POSIX, C++ + OOP, si in timpul liber am invatat C# + WPF, si-am mers la un training de ASP.NET API, implicit pe toate le-am facut in Visual Studio.

Răspuns utilizator avertizat
| gemeni6226 a răspuns:

Cafeaua naturala o beau fara zahar dar nesul numai cu zahar.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Man începi să postezi întrebări ciudate, puerile in ultimă vreme!laughing Ești ok? happy Cu gagicile cum mai stai?

Răspuns utilizator avertizat
| ionur a răspuns (pentru anonim_4396):

Și dupăia schimbă întrebarea laughing)))

Răspuns utilizator avertizat
| ionur a răspuns (pentru anonim_4396):

A schimbat-o rolling on the floor))))))

| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

I hope so... Muta-te la mine in Timișoara, ieșim la agatat puicuțe prin cluburi, daca e să ne-o luam, ne-o luam in freza la dublu laughing bea o bere sau fratele Jack Daniel, mai bate un vecin și revii la setările din fabrică cumva laughing

| anonim_4396 a răspuns (pentru ionur):

Am văzut, de la încălzirea globală se trage laughing
Nu te muti in Timișoara sa ieșim la cluburi, la agățat pipite? In caz de ceva ști să dai bine cu dreapta? laughing Fiind amândoi colorați o sa inspiram putina frica, o să creadă unii că scoatem acordeoanele daca ne supărăm laughing

Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Daca ieșim noi 3, eu tu și Ionur avem ceva șanse, gândește pozitiv litle bit. La mine se dădeau dar din cauza anxietății nu le-am băgat în seamă sad dar dacă am baza in cineva nu mai am anxietate deloc doar când sunt singur,sa face ravagii daca nu as avea anxietate, la mine se manifestă nasol, nu prea o pot controla dar am văzut că se băgau și înainte multe cu mine in seamă, înainte nu aveam anxietate dar eram plin de arfe, nici nu le băgăm în seamă ( prostia mea) dar eu nu înțeleg de ce simt frica in public daca bat 3-4 deodată când mă enervez, niciodată nu o sa înțeleg treaba asta. Niciodată nu o sa înțeleg de ce atrăgeam atâtea fete că eu nu mă consider frumos! Dau și trei beri, și 5 daca e,dar în RO e greu într-adevăr mă refer la stilul de trai,la salarii,educație etc. Dar nici spaniolii nu sunt prea sfinți,nu se compara cu Olandezii și Japonezii! Pe TikTok am văzut cum postau unele care arătau destul de ok că își caută iubit fara bani,sărac!,că nu le interesează banii,acum le cred că și eu mai mint câteodată,sau poate chiar sunt diferite și s-au săturat de tipii cu bani că sunt plini de figuri și foarte instabili, le schimba ca pe șosete! Nu crede că toate sunt interesate de situația materială, dar alea din club într-adevăr sunt cam materialiste și oscilante. Da, sexul pe bani uneori costă mai puțin, dar nu e bine sa faci un obicei din așa ceva

| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Ce faci acum? Și răspunsurile le modifici? rolling on the floor

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Dracii mereu au fost discriminați, e greu să fi așa în Eden laughing

Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Nu,eu niciodată nu am dat copy-paste la răspunsurile despre anxietate, și alte probleme de genul

Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Înseamnă că ești un Drac calificat! Puțini sunt perseverenți laughing
Acum m-am molipsit și eu după voi cu "artilerie infantila de calibru" laughing ce face plictiseala asta, corupe omul serios laughing

Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Ai vecini români sau? Daca asculta și manele îmi imaginez prin ce chinuri treci laughing

Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Strigă: maaaaaaiiiiiiiii!

| ionur a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu ies la agățat nici la întâlnire cu nicio fata și femeie singura mea întâlnire și ieșit în oraș este munca și acasă de acum în colo oricum așa era și înainte am început în construcții munca mam întors și de aicia nu mai ies Niciodată rămân la muncă pe câte știu s-o fac și ma pricep și iubesc. Nu știu sa ma bat chiar nu știu. Da știu ca dacă sa atins cineva de tot ce am pe inima pot fi cu adevărat forte rău și periculos sunt am mai multa forță în picioare și brațe în caz de scandal sunt pregătit oricând și ori unde ma bat și cu 5 și 10 și atâta)))) chiar dacă știu ca miau bătaie tot ma bat -_- Și încă ceva eu nu ma supăr nu sunt copil sa ma supăr ma enervez și atunci devin periculos-_-

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Nelson e imperial

| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Nu am mai fost

| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

Sper sa nu mai joc,e horror când pierzi,te subjuga psihic laughing din astea nu poți să ieși pe plus,am văzut că mulți au făcut infarct sau au ajuns în stare gravă la spital,unii au muncit ani de zile pe dincolo și au spart toți banii la păcănele,au ajuns falizi,au pierdut sume colosale,au rămas distruși. M-am luat după alții,mi-am dat seama că nu am prieteni, am renunțat la ei, îmi văd de viață mea, mai bine singur decât cu așa oameni happy Sa nu încerci in viața ta așa ceva că foarte greu te poți lăsa de ele, mai de graba te poți lăsa de țigări decat de alea.

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cu mult zahar.

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Nici cafeaua n-o bei cum trebuie...

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

E o bautura scarboasa si amara… nu beau in general.

| AdrianaBacescu a răspuns:

Fără zahăr.

| Hehehehehe123 a răspuns:

Fără, beau/mănânc destul zahăr in alimentele folosite zilnice, exemplu, pâine, suc etc

Răspuns utilizator avertizat
Întrebări similare