| DracuIa a întrebat:

Cum beti cafeaua, cu zahar sau fara?

47 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Zahar, lapte, biscuite...
#cudetoate

| SilentRain a răspuns:

Cu zahar și lapte

| LPCTSTR a răspuns:

Https://docs.microsoft.com/......ease-notes

Mda nu stiu de ce se simte bine.

Răspuns utilizator avertizat
| ionur a răspuns (pentru DracuIa):

Țiai făcut gagica-_-?

Răspuns utilizator avertizat
| ionur a răspuns (pentru DracuIa):

Am înțeles-_-

Răspuns utilizator avertizat
| LPCTSTR a răspuns (pentru DracuIa):

Done, numai pentru tine.

Răspuns utilizator avertizat
| LPCTSTR a răspuns (pentru DracuIa):

Deocamdata nu m-am atins de nimic legat de web. Tot ce-am facut a fost maxim ASP.NET, dar presupun ca as merge pe VS Code.
Sunt student la info, abia am acoperit bazele, assembly, C pe standard POSIX, C++ + OOP, si in timpul liber am invatat C# + WPF, si-am mers la un training de ASP.NET API, implicit pe toate le-am facut in Visual Studio.

Răspuns utilizator avertizat
| gemeni6226 a răspuns:

Cafeaua naturala o beau fara zahar dar nesul numai cu zahar.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Man începi să postezi întrebări ciudate, puerile in ultimă vreme!laughing Ești ok? happy Cu gagicile cum mai stai?

Răspuns utilizator avertizat
| ionur a răspuns (pentru anonim_4396):

Și dupăia schimbă întrebarea laughing)))

Răspuns utilizator avertizat
| ionur a răspuns (pentru anonim_4396):

A schimbat-o rolling on the floor))))))

| anonim_4396 a răspuns (pentru DracuIa):

I hope so... Muta-te la mine in Timișoara, ieșim la agatat puicuțe prin cluburi, daca e să ne-o luam, ne-o luam in freza la dublu laughing bea o bere sau fratele Jack Daniel, mai bate un vecin și revii la setările din fabrică cumva laughing

| anonim_4396 a răspuns (pentru ionur):

Am văzut, de la încălzirea globală se trage laughing