| SkateFunk a întrebat:

Eu nu inteleg de ce majoritatea indivizilor, copiaza unul de al altul tot felul de tampenii, gen faza asta cu "esti analfabet" pur si simplu ma dispera cand o tot aud.
Toata lumea se face una pe cealata analfabeta daca a gresit un cuvant sau a uitat o litera cratima, virgula... de zici ca nu se mai intampla... laughing
Cat de ipcriti suntem unii, ne place sa aruncam cu noroi unul in celalalt, ne tinem mai buni pe moment dar uitam ca si noi mai gresim unoeri laughing

De multe ori mananc cate o litera fara sa imi dau seama, pentru ca scriu rapid, sau din orice motiv anume si nu mai stau sa verific ce am scris si sa ma corectez, ca nu imi permite timpul, sa verific fie totul scris perfect, de zici ca am fi la test de gramatica laughing. Unii te corecteaza mereu din orice, de zici ca ei sunt mari profesori de gramatica si la un moment dat si ei mai gresesc oricat ar incerca sa scrie de corect. Iar la un moment dat vine cineva, un copil, dada stii ce zic si te face analfabet sau agramat, pentru o litera... rolling on the floor mama direct rage (am patit).
Eu mereu vad greseli gramaticale dar nu stau sa ma apuc sa judec omul sau sa ma apuc sa il iau la rost luandu-ma de el sau jignindu-l chiar.
Cei care fac asta sunt doar oameni ipocriti care au fost si ei corectati la randul lor si acum, copiaza si ei, ca na trebuie sa se descarce, ce, numai ei sa fie corectati? Se razbuna rolling on the floor)


Eu consider ca daca persoana inteles mesajul pe care am dorit sa il exprim este suficient.
Bine, sunt si unele cazuri, stiu, mai exagerate, in care chiar nu intelegi nimic...si trebuie sa rogi persoana sa scrie putin mai explicit daca poate, fara sa o jignesti, desigur.Doar spui sa iti explice mai bine sau din nou sau sa rectifice ca nu se intalege nimic din ce a zis.
Daca ii faci analfabeti, nu rezolvi nimic, doar ataci persoana si ce rezolvi? Ca raspunsul tot nu il gasesti si persoana tot nu o ajuti sa se exprime mai bine...
Voi ce parere aveti?

25 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Suntem cea mai bogată tara din lume, avem cu toți wc urii in casa nu in curte, nu avem cel mai mare nr de avorturi, nu suntem plecați 10 milioane, nu trăim într o societate paranoica, avem salarii de mii de euro, o ducem super, tot sistemul e perfect, avem vieți sociale perfecte nu stam in case traumatizați, stigmatizați, de asta ne corectam intre noi.

Vezi tu romanul uraște cel mai mult alt roman, nu exista ura intre doi cetățeni de același naționalitate ca in România, romanul judeca, critica, bârfește, uraște, minte, fura, îți bate joc de alți romani, cea mai dezbinata nație din lume, de unde vine ura asta?
Din faptul ca oameni sunt stresați, obosiți mintal, nepăsători, indiferenți, triști, fără vreo Speranța, paranoici ca așa suntem învățați de mici sa fim.

Desigur cauza numărul 1 este, regimul comunism, religia primitiva ortodoxa

| SkateFunk explică (pentru RAY):

Da ai dreptate cam in tot ce ai zis
Pot sa mai adaug eu ceva daca nu te superi
Romani se urasc intre ei, pentru ca suntem si stim ca suntem niste ipocriti, oameni falsi cu 2 fete, cel putin crestini in general oricine este apropiat se uraste din cauza mandriei, invidiei, neajunsurilor, iar daca nu avem ce ne dorim din cauza neajunsurilor incepem sa invidiem ca consideram ca meritam mai mult, si uram pe alti care au si consideram ca nu merita, doar noi meritam, ne credem centrul universului, cu biserica si ortiodoxia e cum zicea tatae de la bug mafia, "danseaza dracii in catedrale" la noi nu exista bunatate, ca merg chiar si cei batrani la bserica dar e de forma, o tampenie, bunatatea pprin credinta oarba si ce bunatatea se realizeaza prin invatare si intalegere, degeaba mergi la biserica, tot omu trebuie sa invete sa fie bun punandu-se in locul celuilalt nu sa se creada centrul universului, la noi credinta e cea mai falsa din europa probabil...
Bine faza cu "analfabet" nu e doar la noi din pacate laughing
Pe langa asta nu doar romanii se urasc intre ei, romani sunt inteligenti e adevarat, insa tocmai asta ne face rai din cauza ca stim si suntem egoisti si mandri, si invidiosi cuma am zis mai sus.
Romania se lauda cu oameni credinciosi ortodoxi ca in rusia.
Cel putin alte tari nu se lauda atta accepta cum sunt, si Tocmai de aia sunt mai sus decat noi, ca sunt mai directi. chiar daca nu sunt atat de inteligetni, da nu sunt dar noi nu dam 2 bani pe societate pe patriotism, ne cristicam toti unul pe altul, nu vezi cum vorbim, de noi de alti judecam pe toata lumea dar noi ce suntem? iubim socitatea, aproapele? nu doar bagam de vina 0 patriotism doar mascarada de fatada...Si ca sa intalegi daca tot neamul e asa, normal ca cei de la putere fiind romani, normal ca se vede acolo cine e sus la putere inca o dovada ca se vede cine suntem, tara cu cei mai corupti oameni, ca aia nu fac nimic pentru tara se gandesc doar la familile lor si sa faca ei pl mare restul va drecu, de aia nu o sa dam niciodata inainte.

| Drimmero a răspuns:

Tu esti progenitura lui Ray?

| SkateFunk explică (pentru Drimmero):

Https://i.imgur.com/kwyvfXA.png te-ai gasit fix tu sa vorbesti de progenitura rolling on the floor
Prietene, ca sa stii atat tu cat si Ray sunteti genul de oameni care v-am descris mai sus :p pentru ca va credeti cineva pe niste pixeli vezi doamne, dar in real sunteti niste esuati virgini probabil, care cauta atentie, de aia stati toata ziua pe TPU, ca na ce sa faci cu viata tongue
Eu zic sa mergi si sa-ti vezi de fotbalul tau, ca vad ca iar aberezi...

| SilentRain a răspuns (pentru SkateFunk):

Aia eram eu de pe alt cont așa ca fapt divers, doar că am uitat sa schimb numele laughing)
Sorry Dirmmero, nu mai fac big grin

| RAY a răspuns (pentru Drimmero):

Tu cam devi răutăcios de ceva vreme

| SkateFunk explică (pentru RAY):

Ray, este cat de cat ok, stie ceva lucuri, unoeri mai vorbeste si pe langa, dar totusi spre deosebire de altii nu te jigneste pe fata, sau na cel putin nu pe contul asta laughing cine stie ce se ascunde in spatele cortinei, dar nu vreau sa exagerez, poate ca nu faci asta.
Eu t toata viata am vazut ca inteleg mai bine decat majoritatea lucrurile, dar am incercat sa nu ma tin mai bun, de multe ori m-am zis punctul de vedere si veneau cei care se tineu vezi doamne desteptii lumii dar nu aveau sanse iar ca ultima arma o tineau doar pe a lor sau apelau la vorbe jignitoare(atac la persoana) ca o ultima aparare, doar atat pot uniii.Bine intales ii rasplateam cu aceeasi moneda, iar alte ori ii ignoram si gata. Si tu aveai tendinta sa o tii pe ata, dar cel putin nu jigneai omul.

| SkateFunk explică (pentru SilentRain):

Deci esti fana lu' Drimmero sa inteleg? laughing pff

| SilentRain a răspuns (pentru SkateFunk):

Daca era așa mă trimitea la orfelinat laughing)
Ce sa fie trist când am cafea, hai să îți dau și ție big grin

| SkateFunk explică (pentru SilentRain):

Oki, accept, dar fara zahar imi place cafeaua amara;}

| RAY a răspuns (pentru SkateFunk):

Dacă prezinți dovezi voi fii de acord cu ce afirmi, asta e gândirea mea

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Asa este, si ma bucur ca nu stai sa judeci celelalte persoane care fac asta. Sau?

Sunt cazuri mult mai grave de "copiat", lucruri fata sens. Asta este inca ceva mic, ca nu multa lume spune asta.

| Catrice a răspuns:

Mama cate greșeli n-am înțeles nimic, tu vorbești agramatule, analfabetule etc etc înțelegi tuhee hee

| SilentRain a răspuns:

Mi-e somn, vreau cafea
Da...bla bla bla bal, sunt mulți care nu știu să scrie corect se da prea mult hate deși sistemul educațional din Ro e praf...și de-aici mulți analfabeti functionali
Nu ar trebui sa ne judecăm atât de aspru între noii, mai ales că unii poate nu au avut acces la învățământ decent

| CostinAlamariu a răspuns:

De ce ai pus atat de multe emojiuri de ras? Ce e asa amuzant?

| SkateFunk explică (pentru CostinAlamariu):

Cum sa nu rad cand vad parerile voastre inteligente laughing rolling on the floor)
Trebuie sa razi sa te bucuri de viata man wtf :}

| Apokales a răspuns:

Scarbe de romani. Cat ii urasc! laughing Cam asa suna si comentariile voastre.

P.S.: Prin asta sunteti si voi niste romani.winking

| mastadont a răspuns:

Maamă câte greșeli ai în întrebare... Măcar bine că recunoști.
Mie mi se pare normal să ai bunul simț să corectezi ce scrii pentru ca lumea să înțeleagă ce vrei să spui. Nu toți au răbdare să stea să discearnă ce ai vrut tu să scrii acolo doar pentru că ți-a fost ție lene să te corectezi.
O scriere deficitară denotă o cultură deficitară, e ca și cum ai merge la nuntă, la costum, la patru ace, dar cu pantalonii rupți în c*r. Așa e și cu modul în care scrii, acesta reprezintă modul în care gândești pe astfel de platforme cum e TPU, arată nivelul de cultură și de înțelegere a unei limbi.
Nimeni nu îți cunoaște numele, nimeni nu știe cine ești, doar prin scris poți să arăți că nu ai capul chiar gol.

| SkateFunk explică (pentru mastadont):

Mesajul care am dorit sa il exprim se intelege. Asta e tot ce conteaza. Cel putin pentru mine, altora, daca nu le convine, asta e, si as anul ai ce face in legatura cu astawinking asta vreau sa punctez.
Aaa ca am mai mancat niste litere, pai tocmai de asta am pus intrebarea asta, intentionat, sa vad
cum reactioneaza lumea dupa ce am explicat lucurul asta.
Nu e neaparat ca imi e lene sa corectez, dar pe TPU nu merge sa corectezi intrebarile dupa aprobare, cel putin mie, amu nu stiu, asta ar fi unl din motive, ca poate, sa zicem ca imi mai pierdeam vreo 2 min sa modific continutul in asa fel sa para ca vezi doamne sunt mai "cult" laughing
"arată nivelul de cultură și de înțelegere a unei limbi."
Aici te contrazic, pentru ca daca vreau pot sa scriu in doine, sa o fac intentionat, dar asta nu inseamna ca nu stiu sa scriu corect sau ca nu am cultura lol laughing eu din comoditate, daca scriu repede si nu ma corectez nu insemna ca nu stiu sa scriu pur si simplu nu am chef sa scriu perfect gramatical, consider ca daca se intalege mesajul e suficient. la ce sa stau sa scriu perfect, ca nu imi da nimeni premiu nobel, oricat as vrea sa fac pe grozavul, nah, las-o asa ca e mai bine.
Sunt oameni probabil ca si tine, cine stie, care ii intereseaza mai mult modul de exprimare decat continutul,, ceea ce mi se pare o tampenie,. Pentru mine important este ce a scris, mesajul, pana la urma daca se intalege, aia conteza, daca pune diacritice sau ceva dar continutul mesajului e o tampenie, ce rost mai are sa scrii corect.Eu personal nu am chef sa scriu corect ca consider ca nu merita, cei care vor sa scrie perfect bv lor eu unul ma axez mai mult pe continut decat pe aspect happy

| Meme10Meme a răspuns:

"Eu consider ca daca persoana inteles mesajul pe care am dorit sa il exprim este suficient."
Penibil.

| SkateFunk explică:

Si acum sa vina raspunsurile gen : "mama cate greseli ai avut numai in intrebarea asta huaaaa" laughing))
Stiu am mancat din nou ceva litere,(intentionat?)winking
Dar hei, eu ce vina am ca nu ma lasa sa editez intrebarea si sa o "repar" sa nu par "agramat" laughing

| SimplyBlue a răspuns:

E interesant ca nu intelegi de ce un om care nu stie sa scrie este facut analfabet.
Oare de ce? laughing

| SkateFunk explică (pentru SimplyBlue):

laughing esti total pe langa
Eu explic clar ca sunt unii care mai fac greseli gramaticale neintentionat in general, la graba sau etc si tu zici ca nu stiu sa scrie? rolling on the floor sau probabil asa crezi, nici nu stii diferenta dintre a nu stie sa scrie deloc, a scrie partial sau a scrie gresit si a scrie corect, sunt mai multe categorii dar ca de obicei majoritatea au tendtinta de baga totul la un loc, ca e mai usor decat sa gestionezi fiecare detaliu in parte, vezi tocmai aici bat cu intrebarea, ca sa demonstrez mai degraba ca unii va e lene sa nu ganditi deloc laughing

| SimplyBlue a răspuns (pentru SkateFunk):

Am inteles.
Ne pui sa iti intelegem lenea si scrisul aruncat ca dintr-o tastatura stricata. laughing
Deocamdata faci doar mult zgomot, nu am vazut niste raspunsuri la care sa imi tremure genunchii, cred ca daca te arati pe la Stiinta sau Educatie, te mananca aia la micul dejun.
E cam aiurea sa iti scuzi greselile prin graba si lene, ca nu te grabeste nimeni. Culca-te. happy
Ps Dupa ce ca esti cam prostanac, mai dai si o dovada de curaj. Ma ignori. rolling on the floor

| SkateFunk explică (pentru SimplyBlue):

Ai intales.ce ai intales? laughing terminati odata cu hateu asta aiurea.
Eu aici incercasem sa "dezbat un mic subiect des intalnit, dar din pacate se pare ca am gresit cand am cerut cam multe asteptari de simpla intalegere a unui subiect din partea unor anoinimi, spre exemplu tu, ai venit si tu sa zici ceva ca sa nu taci....Esti,ca si multi de aici, total pe langa subiect. Probabil nici nu ai citit ce am scris si cica eu fac zgomot rolling on the floor tu vii de nicaieri cu comentarii aiurea de hate, pentru ce anume? crezi ca schimbi/rezolvi ceva? Chiar crezi ca ma doare in cot parerea aiurea a unora de aici? Vorbesti si tu de stiinta, si educatie, iauzi laughing
Eu te asigur daca eram eu in educatie si stiinta, lumea asta era cu mult diferita de cum e acum, pentru ca nu permiteam tuturor specimenelor ca si tine sa traiasca fara un scop bine definitwinking societatea este plina de plebe fara un rost in viata, tocmai prin actiunile la care recurgi dovedesti ca esti unul din exempleprecum multi altii)
Daca aveai cu ceva inteligent poate erai apreciat/a dar daca vii cu comentarii de genul nu te astepta sa ti se raspunda cu altceva.
Nu ma garbeste nimeni, de unde stii tu in ce pozitite e omul cand scrie ceva? esti vai p ta de anonim