| SkateFunk a întrebat:

Eu nu inteleg de ce majoritatea indivizilor, copiaza unul de al altul tot felul de tampenii, gen faza asta cu "esti analfabet" pur si simplu ma dispera cand o tot aud.
Toata lumea se face una pe cealata analfabeta daca a gresit un cuvant sau a uitat o litera cratima, virgula... de zici ca nu se mai intampla... laughing
Cat de ipcriti suntem unii, ne place sa aruncam cu noroi unul in celalalt, ne tinem mai buni pe moment dar uitam ca si noi mai gresim unoeri laughing

De multe ori mananc cate o litera fara sa imi dau seama, pentru ca scriu rapid, sau din orice motiv anume si nu mai stau sa verific ce am scris si sa ma corectez, ca nu imi permite timpul, sa verific fie totul scris perfect, de zici ca am fi la test de gramatica laughing. Unii te corecteaza mereu din orice, de zici ca ei sunt mari profesori de gramatica si la un moment dat si ei mai gresesc oricat ar incerca sa scrie de corect. Iar la un moment dat vine cineva, un copil, dada stii ce zic si te face analfabet sau agramat, pentru o litera... rolling on the floor mama direct rage (am patit).
Eu mereu vad greseli gramaticale dar nu stau sa ma apuc sa judec omul sau sa ma apuc sa il iau la rost luandu-ma de el sau jignindu-l chiar.
Cei care fac asta sunt doar oameni ipocriti care au fost si ei corectati la randul lor si acum, copiaza si ei, ca na trebuie sa se descarce, ce, numai ei sa fie corectati? Se razbuna rolling on the floor)


Eu consider ca daca persoana inteles mesajul pe care am dorit sa il exprim este suficient.
Bine, sunt si unele cazuri, stiu, mai exagerate, in care chiar nu intelegi nimic...si trebuie sa rogi persoana sa scrie putin mai explicit daca poate, fara sa o jignesti, desigur.Doar spui sa iti explice mai bine sau din nou sau sa rectifice ca nu se intalege nimic din ce a zis.
Daca ii faci analfabeti, nu rezolvi nimic, doar ataci persoana si ce rezolvi? Ca raspunsul tot nu il gasesti si persoana tot nu o ajuti sa se exprime mai bine...
Voi ce parere aveti?