| KindKid17 a întrebat:

Exista medicamente care te fac sa fii mai deschis cu ceilalti? Sa scapi de timiditatea asta, si sa fii relaxat in orice situatie?

Răspuns Câştigător
| OldSoul a răspuns:

Hmm, teoretic ai putea incerca sa consumi putin alcool, sa prinzi curaj, acum desigur cu limita, sa nu intrii in problema.
Practic imi vor sterge adminii raspunsul laughing
Si desigur mai e si autocunoasterea, intelegerea de sine, cum vrei sa-i spui. In care analizezi efectele pozitive si negative si vei ajunge la o concluzie, care e posibil sa te ajute.
Aici ma refer mai mult la ideea ca, in viata, totul e trecator, mai devreme sau mai tarziu mori, deci ar trebui sa incerci sa te bucuri cat mai mult de viata si sa nu-ti faci diferite temeri stupide.

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Medicamente, in sensul propriu, nu cred ca exista, insa sunt alte medicamente pe care le poti incerca si care nici nu costa bani.

| KindKid17 explică (pentru anonim_4396):

Ok, care ar fi?

| anonim_4396 a răspuns (pentru KindKid17):

Sa citesti carti de vindecare, autocunoastere, sa iti intelegi comportamentul, sa te accepti pe tine. Sa meditezi, sa asculti muzica linistitoare. Intr-un fel, sa adaugi aceste obiceiuri in rutina ta, iar pe parcurs vei vedea diferenta. In plus, te simti stresat si nu esti in largul tau, deoarece iti e teama, trebuie sa scapi de aceasta teama. Chiar daca te faci de ras sau opiniile tale nu coincid cu ale celorlalti, nu trebuie sa te afecteze.

| KindKid17 explică (pentru anonim_4396):

Pai teama asta care n-ar trebui sa existe este problema mea... Trebuie sa scap...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Medicament pentru suflet sau ce o fi, marijuanna, cel puțin așa consider eu angel, e mai greu de obținut în România dacă nu cunoști oameni care consumă
Nu știu de medicamente, dar nu am o părere bună despre ele.

| FoundYouLover a răspuns: