| NoTurbinaNoGood a întrebat:

Pentru soferi: ce masina conduceti?
Ce v-ati dori sa conduceti? De ce?

Răspuns Câştigător
| mgtow a răspuns:

Toyota GT86, inainte am avut un A5 din 2013 tot 3 usi benzina. Ma gandeam la un seria 4 dar nu imi place cum arata compartimentul motor, multe piese din plastic, multe probleme apar in timp, bordul destul de urat, in schimb suspensia e lasata jos destul de mult, roti groase pe spate si subtiri in fata... am decis GT86 pentru ca e motor boxer aspirat, nu am nevoie de turbina - astept GR86 noua varianta de 2.4 benzina. Se spune ca masinile germane nu sant asa fiabile si e adevarat, sant facute sa se strice. Mercedesul CLK sau SLK din Rusia i-a dat foc in camp pentru ca dealerul a zis ca nu stie ce are si s-a enervat tipul, bmw sta prost cu electronica caz real in RO seria 4 nou, 30. 000km pica plafonul, se desprindea tapiteria, centura de siguranta nu mergea bine, pom de craciun in bord (martori), mercedes probleme cu lantul de transmisie ceda la unele modele, masini urate stil vechi pentru pensionari sau tip gandac, audi la fel mecanica slaba. Japonezele se tin bine au masini sport destul de faine honda si toyota merita.

26 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Pentru soferi: ce masina conduceti?
nu sunt in prezent
Ce v-ati dori sa conduceti? De ce?
BMW X5 M Luxury 4x4 Hire

| NoTurbinaNoGood explică (pentru RAY):

De ce X5? Vezi ca ai copiat prea mult, nu se cheama asa laughing

| RAY a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Eu nu am habar de masini doar merg cu ele, dar cel mai comod m-am simtit intr o masina de aia 4x4 in fotoliu, ca un împărat, in viitor vreau sa fac diagnoze pe masini

| NoTurbinaNoGood explică (pentru RAY):

Intr-adevar, suv-urile sunt mai comode si decat unele limuzine.
Nu te sfatuiesc sa faci diagnoza, daca nu ai experienta in mecanica. Nu ai sa intelegi nimic.

| RAY a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Dar masinile devin tot mai electronice, o sa invat cum se foloseste softul, mai vad eu

| Sofer a răspuns:

Vw Golf 4 de 1.4 rolling on the floor)
Ford Mustang Shelby GT-500. Pentru ca are motor v8 si imi place sunetul. Din filmul Need For Speed am vazut masina si de acolo mi s-a pus pata pe ea si mi-as dori una nu doar sa o conduc.

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Sofer):

Crezi ca 'se pupa' Mustang-ul cu drumurile noastre?

| Endoryus a răspuns:

Ce iti veni cu asa curiozitate?

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Endoryus):

Nu mi se pare o intrebare exotica.

| Endoryus a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Cum de nu raspunzi si tu la intrebarile tale? Vad mai sus ca zice ceva de NFS si alte prostii. Ma asteptam la raspunsuri mai realiste asa ca sunt curios tu ce ai de zis. Mecanic fiind (parca) in Ro, trebuie sa fii mai cu picioarele pe pamant nu rahaturi de 15 ani cu NFS.

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Endoryus):

Eu nu am zis nimic de NFS.
Conduc momentan un Focus 1.8 diesel, si as vrea ceva mai mare, de exemplu un Opel Insignia 2.8T 4x4, sau un E-klasse, pentru ca mereu m-am impacat bine cu masinile maricele, am avut E200 mai vechi si doua Opel Vectra (predecesorul Insigniei), si am fost foarte atasat de ele, imi indeplineau toate criteriile.
Deci... Ce NFS?

| Endoryus a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Eu stiu ca ma exprim aiurea dar nu ca si tu intelegi la fel de bine. Nu era vorba de tine cu NFS. Revenind. Opel? Doamne feri, sa nu mai aud de ele cat traiesc. Opel si Nissan. Am avut mai multe masini pe maini dea lungul anilor si nici una nu a fost asa de rahat ca un model H care l-am avut prin 2012. Multi mi-au spus ca sunt praf dar cine a ascultat? Clar nu eu. Si eu pusesem ochii pe Insignia dar zic pas. Imi place cum arata si restul dar au multe probleme cu partea electrica din cate am apucat sa vorbesc cu mai multi oameni. Observ ca te mananc in fund cu motor asa mare in RO 2.8. Din cate am auzit de la unii romani, asigurarea te cam rupe dupa 2.0.
Cat despre intrebarea originala. In momentul de fata sunt pieton. M-am mutat acum 3 saptamani in Irlanda si abia ieri mi-am vandut masina din UK. Nu caut nimic deocamdata dar am pus de ceva timp ochii pe Toyota. Mai toti au o parere buna. Mai ales mecanicii cu care am apucat sa schimb 2 vorbe. Un Avensis dupa 2012 nu ar fi rau. Dar am pus ochii pe alta masina de vreo 2 ani. Dar e genul de masina care ti-o iei cand ai casa ta. Mai sunt vreo 10 ani pana acolo. Daca te omori si tu cu masinile mai mari, nu te intereseaza Skoda Superb? Ma uit de vreo 4 luni pe Youtube si vad chestii calumea. Am auzit de bine doar ca aspect dar nimic de rau sau bine ca durabilitate, intretinere si altele chestii mai importante.

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Endoryus):

Parea ca dai vina pe mine pentru NFS-ul altora. Astra H nu ma tenteaza nici pe mine, parca e continuarea Golfului 4: frumusica, inghesuita, suspensie căruțească si nici o particularitate utila.
2.8T doar in visele mele, sau daca as ajunge peste 1000€ lunar cu veniturile.
Printre cazanele mele a mai fost si o Astra F 2.0 turbo.
VAG nu ma mai atrage deloc, am avut doua care m-au scarbit total: o Octavia 1.6 benzina, si un Passat b5 diesel. Octavia era foarte incomoda si cheala (nici ABS nu avea), in curbe balansa ca o duba, iar marea problema am avut-o cu capota, mi s-a deschis de doua ori in mers, o data la 60-70, o data la 120, in depasire. Bineinteles, de fiecare data arata cam asa: capota 'lighean', parbrizul praf, jumatate de cupola indoita. Nu sunt singurul care a patit asa.
Passat se strica si daca ma gandeam sa ies cu el, am schimbat cam asa:
-o garnitura de chiulasa, apoi toata chiulasa
-pompa de injectie
-un set de brate
-un set de injectoare
-un intercooler
-un radiator AC
-fulii curea accesorii (s-au spart pe drum, fara sa se vada uzura pe ele)
-electrica in zona motorului facea figuri mereu.
Plus ca manca multa motorina, scaunele erau incredibil de proaste, parca stateam aruncat intr-o ghena, nu-mi gaseam pozitie nici 10 minute in ea, oglinzile nu ofereau nici o vizibilitate, mai ales cea de pe dreapta; cum sa pui oglinda de 5cm, la un break de 5 metri?
Totusi, sunt si masini mai ok de la VAG, daca m-ar obliga cineva sa imi iau din nou ceva de la ei, as alege intre Octavia II 2.0 TDI (cu toate ca e foarte slab dpdv al fiabilitatii), si A6 dupa 2005, motor cat mai maricel. Dar dupa cele doua VAG-uri despre care am povestit, nu cred ca mai iau vreodata ceva de la ei, mereu i-am vazut codași in industrie, dar strategie buna de marketing: calitate exterioara, si istoria "das auto uăi, șeli mai buni, tătă lumea ari".
Am mai avut pentru scurte perioade Golf mk2 1.6td si Passat b4 1.6 benzina, alea "da", dar nu excelau in nimic, asa ca le-am facut vant. De fapt, b3-ul avea si el potential de 'cea mai proasta nici-macar-masina', se stricau usile zilnic, schimbai dimineata manerul, seara se rupea macaraua geamului, a doua zi ceda yala, dupa ce schimbai tot, se rupea manerul interior. Inmultit cu 4 usi, mereu aveai o usa care se deschidea cu o smecherie, si una care nu se deschidea deloc. I-am schimbat telescoapele pe spate, pentru asta a fost nevoie sa desfac toate plasticele din portbagaj, si jumatate in jurul banchetei. Farurile erau penibile, nu stiai pe unde mergi (asa era si W124, btw).
Golful 2 era dragut, avea 400. 000km si nici o problema, solid peste tot, dar motorul nu facea diferenta intre relanti si pedala la podea. Ca termen de comparatie, Vectrele au fost ambele 1.7 TD (motoare Isuzu), si trageau de prajeau ambreiajul la orice 0-100, daca nu aveam grija de el.

| Endoryus a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Acel Octavia, ce an era?

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Endoryus):

98-99, nu mai stiu exact.

| Endoryus a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Fara suparare dar ala e cazan pe roti, nu masina.
De ce masinile in Ro sunt asa de scumpe? Vad masini cu multi km care costa si mai mult de 2000 euro, de ce? Intrebare mai buna, cum si le permit oamenii? In UK gaseam masina la 3000 lire din 2008 (mondeo) cu nici o problema la motor si doar 81000 de mile.

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Endoryus):

Cazan, dar e aceeasi mecanica cu Golf 4, iar țărănimea o lauda. Mie mi-a parut penibila, nimic nu e gandit la ea. Vectra '93 e limuzina limuzinelor pe langa ea, la toate capitolele.
Momentan am un Focus din 99, care merge ca o masina de maxim 7-8 ani. Nu zornaie nimic, nu bate nimic, totul arata nou in ea. Ford e Ford, indiferent cat se cacă unii pe ei.
In UK ai masini ieftine cu dotari, rulaj mic si stare buna, pentru ca sunt cu volanul la perete, 80% din populatia globului le vad inutile.

| TheGentleman a răspuns:

Monopost F1.

Încă stau și mă gândesc când o să se renunțe la „roata" (volanul rotund) în detrimentul unui volan asemănător celor din F1.

Este mult mai comod să ai toate comenzile pe volan și virezi mult mai rapid decât învârtind din volanul clasic. Plus că oferă o anume stabilitate în mână happywinking

Pentru necunoscători: https://imgur.com/gallery/8KUZu
Sper să apuc și ziua aia

| Henrypericolpublic a răspuns:

As vrea sa conduc:
Un BMW seria 5
Un golf
Dacia 1300 laughing)
ferrari
si poate as incerca si loganul

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Henrypericolpublic):

Am si o Dacia 1300, e dezastru sa iesi cu ea in trafic, dar eu am antrenament, e funny. Mi-e dor laughing
Am avut Logan 1.4 cu 400. 000km (si mergea 'ceas'), am condus cam toate variantele de Logan 1 (diesel, 1.2, 1.4 si 1.6 mpi), am condus si taxi Logan 2 1.2 benzina. Sunt foarte ok de oras, si rezistente, problema e stabilitatea de la 100 km/h in sus, si pozitia in scaun, daca stai mai mult de o ora.
Golfuri am condus in prostie, de la mk2 pana la mk6.
Mk4 nu e departe de Logan la stabilitate si lipsa confort, mk3 e foarte instabil, in rest sunt ok.

| Henrypericolpublic a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Golful e bun.
Dacia 1300... fata de alte masini tragi si invarti mai mult de volan decat la cele noi unde conduci relaxat.
Ca sa nu mai zic ca inlocuiai cureaua cu soseta, o reparai imediat.
Loganul e bun in trafic, dar nu sunt sigur daca chiar e si durabil.

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Henrypericolpublic):

Cam vorbesti prostii.
Golful e bunicel, nu zic.
Dacia 1300 are directia usoara, doar pe loc se simte lipsa servodirectiei. Nu inlocuiai nimic cu soseta, Dacia era si este foarte dificila la service, fata de masinile noi, care sunt 100% plug & play. Nu ai idee cate surubelnite pilite, chei sudate si prese speciale/inventate au mecanicii care au profesat la nivel ridicat, pe vremea Daciei 1300-1310.
Loganul e durabil, cunosc multi taximetristi. La 300. 000km, cele pe benzina inca nu au nevoie de altceva decat de ulei, curele si benzina. Cele diesel strica injectoarele daca alimenteaza aiurea, altfel merg si ele doar cu schimburi de ulei si curele, pana pe la 600. 000km.
La 700. 000km se ovalizeaza cilindrii blocului motor la 1.5 dci, si ai cam terminat-o cu el. 1.4 mpi trece de 700. 000km, si abia daca mananca niste ulei. Sunt foarte durabile, problema lor a fost caroseria pana la modelele ph2, si in general senzatia de masina de carton, siguranta scazuta, performantele slabe. Dar pentru taxiuri, scoli de soferi si patrule de ordine publica, este excelent.
https://www.facebook.com/watch/?v=1576135362422425

| Henrypericolpublic a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Ai dreptate cu loganul, am vorbit cu un prieten taximetrist azi care are logan si a confirmat faptul ca e durabil.
Aia cu dacia si soseta era o gluma

| NoTurbinaNoGood explică (pentru Henrypericolpublic):

Multa lume spune ca Dacia o repari cu sarma, ca nu iti trebuie scule sau pricepere... Nu prea e asa.
In timp ce in masinile straine pe benzina merg cam la fel indiferent ce piese pui, la Dacie, daca de exemplu pui niste bujii originale Renault, merge motorul mult mai naspa decat daca pui NGK sau Sinterom.
Bine, cei care aveau impresia ca "au reparat" Dacia cu patentul, aveau impresia ca e normal ca Dacia sa consume 9-10 litri/100km, si sa nu porneasca mereu din prima. A mea consuma 5.8l/100km extraurban, tinea relantiul ca o masina, si pornea 'sfert' oricand, cu toate ca motorul era lesinat, batea la drum lung, si se aprindea becul de ungere la relanti (manca ulei). Apropo de ulei... Aceiasi oameni aveau impresia ca merge cu orice ulei, eu bagam ceva de calitate medie, si nu aveam muci in carburator, sau alte probleme pe care altii le vedeau normale.
La ITP treceam foarte usor la caroserie-directie/suspensie-electrica, doar la gaze se 'impiedica', era normal la gradul de uzura al motorului. Am facut si 700km intr-o zi cu masina aia.

| Henrypericolpublic a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Am avut o Dacia 1400 sau 1310 nu mai sunt de loc sigur si am mers cu ea de la Severin la Satu Mare intr-o zi.
Sau de la Satu Mate In Timisoara.
Erau masini bune, mie intr-un fel chiar imi pare rau ca nu se mai fabrica daciile vechi.
Erau niste masini care dupaparerea mea meritau tot respectul.
Am vandut-o unui om ca sa pot lua alta masina (am avut mai multe, acum am ramas doar la una), dar am vandut-o de buna, adicaergea foarte bine inca. Greu de crezut, nu.
Normal ca i-a fost schimbata cureaua, dar in rest nu imi amintesc sa fi avut ceva.
Uneori imi e dor de ea.
Era simplu si la ITP, dar surprinzator nu a avut probleme la gaze.

| Eduard198 a răspuns:

Conduc un seat 1.8 T
Si in curand voi achitizitiona un seria 3 2011, motor 2000

Întrebări similare