| Ramo137 a întrebat:

Urgent, Azi imi dau demisia la ora 15. nu mai suport ca sefa mea sa fie o crizata si sa se ia de mine degeaba. Are pretentii sa stiu sa fac aia, aia insa ea ar trebui sa ma invete si zice ca nu are timp de asa ceva. Ma critica, imi spune mie ca sa imi schimb comportamentul ca i-am zis un "Mda." si sa invat cum sa fiu o lady desii nu ii ziceam nimic. Imi spunea ca-s inca o copila in fata ei, si de abia se abtinea de nervi.
Lucrez la negru de 3-4 luni ca nu sunt asigurata medical si zice ca ba sunt. M-am saturat de bataia ei de joc, am vazut-o cum fura si isi minte seful ei de multe ori. Cum pleaca de la munca ei devreme cu 2 ore iar eu daca nu plec cu 5 minute! face urat ca vai putea sa vina client in alea 5 minute.

Vreau un mesaj dur dar cu bun simt pentru ea. Are vreo 30 de ani. eu 19.
Dau funda. Multumesc! Urgent!

11 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

De protectia muncii nai auzit? Mai rezista o zi si pune telefonul pe record (inregistrare) apoi dale dovada la inspectori, trageo de limba sa zica un motiv intemeiat de ce lucrezi la negru asa va fi amendat si sefu tau

| Ramo137 explică (pentru mgtow):

Sunt la itm. nu la si cnsas

| darrio2007 a răspuns:

Daca lucrezi la negru sa fii multumita daca iti va plati banii pe toata perioada lucrata. Mesaj dur nu iti dau pentru ca tot tie iti va fi rau, nu ei. Chiar daca faci reclamatie la ITM nu rezolvi nimic. Vei fi trasa la raspundere de ce ai lucrat la negru. Asta-i Romania.

| MihaelaDart a răspuns: