| PsyhoChild a întrebat:

Voi cum v-ați simțit în ultima voastra zi de liceu?

36 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Bucurie ca scap de auschwitz... libertatea e mai buna

| aditimus a răspuns:

Trist.
Totul a trecut repede...

| Drimmero a răspuns:

Pe o parte eram bucuros ca se termina scoala si in mintea abia asteptam sa fiu adult si sa fiu pe responsabilitatile mele, pregatit de o noua etapa, dar in acelasi timp nu voiam sa se termine, aveam sa las acolo amintirile unor ani frumosi cu peripetii diferite. Ce avea sa urmeze m-a luat pe sus cu totul, dar s-a indeplinit ce imi doream, adica o noua etapa a vietii. Anii de liceu sunt cei mai frumosi, sunt anii de formare, de maturizare, asa cum incepi, asa se vor termina, n-am realizat cand au trecut 4 ani. Tot ce imi amintesc din ultima zi e ca ne-am luat in brate toti, ne-am urat succes in viata si aia a fost, cativa mergeam din clasa in clasa unde stiam ca sunt profesorii care ne-au predat ca sa ne luam ramas-bun, ne-am pupat si imbratisat si cu ei, ne-au zis cateva cuvinte frumoase despre fiecare de acolo, sa nu ne schimbam, sa ramanem seriosi mereu si apoi am mers cu gasca sa bem ceva ca de final, asta e tot din ce imi amintesc.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Hmm, nu prea imi amintesc. Probabil ca in orice zi, putin stresat ca urmau examenele. Dar daca te referi ca este o perioada care nu o sa se mai intoarca... eh, parca am stat linistit big grin

| Sofer a răspuns:

Sa zicem puțin trist.

| Nemessys a răspuns:

Plin de fericire ca 4 ani de chin au luat sfarsit. ^_^

| gemeni6226 a răspuns:

Am avut mai multe sentimente de fericire ca toata lumea din jur te sarbatoreste si primesti o groaza de flori pe de alta parte durere ca se termina ceva foarte frumos si nu sti ce te asteapta dincolo de ceea ce a fost sigur pana acum in viata.

| oglindasultanului a răspuns:

Eram in plus/razboi, am fost gonita si nu puteam simplu sa ma transfer dupa chefu unor astfel de colegi, se mai intamplase si in alte scoli