|

Am avut contact sexual protejat după 4 zile de la menstruație iar prezervativul s-a rupt și a ejaculat puțin in mine. Am luat escapelle după o ora dar nu am avut efecte adverse. Însă azi, după 6 zile mi-a apărut o sângerare vaginală. Cât poate sa tina aceasta sângerare? Exista vreun risc sa rămân gravida? Următoare menstruație poate întârzia mult? Ultima menstruație a fost pe 2 Iunie pana pe 7. Mie îmi întârzie ciclul între 5 zile și o săptămâna de obicei.

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

SANGERAREA DE DUPA FOLOSIREA PARTILEI CONTRACEPTIVE : De obicei aproape intotdeauna, cu rare exceptii, dupa trecerea a 4 - 7 zile de la data la care a fost folosita pastila contraceptiva (Escapelle, Postinor2, EllaOne) se produce o sangerare care de obicei este slaba cantitativ, formata in general din sange care are culoarea rosie deschisa si se manifesta in jur de 1-2 zile, dar cu rare exceptii poate tine chiar si 3-4 zile. Aceasta sangerarea anormala si atipica, reprezinta in realitate un efect advers, de aparare a organismului fata de ''invazia'' masiva a hormonilor sintetici proveniti din pastila contraceptiva asupra organelor aparatului reproducator. Sangerarea reprezinta urmare directa a efectelor provocate de dereglarea intregii activitati hormonale. Producerea sangerarii NU reprezinta si nici NU semnifica faptul ca hormonii proveniti din pastila contraceptiva folosita si-a facut sau nu efectul asteptat. Dovada directa a faptului ca efectul contraceptiv s-a produs sau nu, se va adeveri ca fiind cert/sigur in momentul in care va porni menstruatia, fiindca pana in acel moment al menstruatiei nimeni nu se poate pronunta in vreun fel. Fiindca este foarte posibil ca pornirea menstruatiei sa se amane cu mai mult de 21 de zile fata de data la care a fost administrata pastila de a 2-a zi, in acel caz raspunsul corect il ofera doar testul de sarcina. Fiindca ultima menstruatie a pornit in data de 2 Iunie si a tinut pana in 7 Iunie si sexul intretinut la 4 zile dupa terminarea sangerarii a avut loc in 11 Iunie, adica in a 9-a zi a ciclului care era situata inainte de a incepe PERIOADA FERTILA reiese ca probabilitatea de a se fi putut forma sarcina era FOARTE -FOARTE mica spre IMPOSIBIL. In acel moment posibilitatea de a se forma sarcina putea sa existe DOAR in cazul in care ciclul tau menstrual are mereu/intotdeauna o lungime mai mica de 26-27 de zile. Pana una alta : Multa sanatate!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu mai există riscul unei sarcini însă acea pastilă ți-a dereglat ciclul menstrual pentru următoarele câteva luni.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da, există acest risc, deși sanse sunt slabe.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu exista riscul sa ramai insarcinata. In aceesi situatie sunt si eu, mie mi-a tinut 3 zile sangerarea, iar ciclul menstrual e deja la a2a saptamna intarziere, nu trebuie sa te panichezi, cel mai ok ar fi sa faci un test de sarcina dupa 30 de zile de la aceasta sangerare daca ciclul nu apare, sau dupa 2 zile de la intarzierea menstruatie. Desigur, depinde de la femeie la femeie daca intarzie menstruatia sau cum actioneaza corpul tau la aceasta pastila. Eu ti-am vorbit mai mult despre experienta personala, poate vei primi si alte raspunsuri de la persoane care stiu mai multe despre aceasta, pupici

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează