| Adee a întrebat:

Am o problema, am terminat prima tableta de anticonceptionale, si dupa o saptamana de pauza am inceput-o pe a doua, asta a fost acu 3 zile, deci ar fi trebuit in zilele astea sa imi vina menstruatia, dar iata ca nu a venit, de-obicei era fixa, acum se pare ca am o intarziere de 3-4 zile, ce sa fac? Posibil sa fi ramas insarcinata (am avut si raporturi pe aproape neprotejate)? Merg la ginecolog?

Răspuns Câştigător
| DrageanElena a răspuns:

Cand esti in pauza de 7 zile trebuie sati vina ciclu cam dupa 3-4 zile... dar nu dupa ce ai inceput a 2 folie.trebuie sati vina inaine.in pauza de 7 zile... daca nu tia venit mergi urgent la un ginecolog si spune-i cum sta treaba...ca nu e bine.ai grija.

4 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Menstruatia trebui sa-ti vina in perioada de pauza si nu ar fi trebui sa incepi alta folie fara menstruatie.
Acum nu le intrerupe, ca te dezechilibrezi cmplet, dar du-te la ginecolog repede (maine de preferat). Exista o oarecare posibilitate sa fii insarcinata, dar exista si posibilitatea sa nu tolerezi bine preparatul anticonceptional si saai nevoie de altceva.

| canarita a răspuns:

Pe aproape neprotejate ce inseamna? n-are nicio treaba ciclul cu tabletele... ele regleaza menstruatia, nu coincide inghitirea lor cu sosirea ciclului...de inceput se incep in prima zi a menstruatiei, faci pauza 7 zile, in a opta zi incepi alta tableta respectand ordinea...neaparat, pentru ca anticonceptionalele contin hormoni in cantitati diferite si se administreaza cu o logica...Insarcinata esti doar daca nu-ti mai vine menstruatia, trebuie sa astepti macar o saptamana, sa-ti faci test sarcina, sa il repeti la alte 7 zile. Poti merge si la ginecolog in acest timp.

| sorinadiet a răspuns:

Eu m-as duce, mai ales ca ar fi bine sa-i dau amanunte despre cum imi merge cu anticonceptionalele pe care mi le-a recomandat, si sa primesc sfaturi in continuare...Sau nu ti le-a recomandat un medic? Atunci cu atat mai bine sa te duci! Daca nu ai fi avut dubii as fi zis ca se mai intalnesc cazuri de intarzieri in primele luni de tratament cu anticonceptionale..., si ca se continua tratamentul, pana la terminarea si a celei de a doua folii, sau pana la aparitia primului ciclu, cand faci pauza...

anonim_4396
| Anonim a răspuns:

"pe aproape neprotejat" nu inteleg ce inseamna... daca ne poti da mai multe detalii...
Oricum sfatul meu este sa te duci la ginecolog, ii explici situatia si vei afla care e problema. Nu e normal.