| DenisKevin2000 a întrebat:

As avea si eu o întrebare, iubita mea tocmai a făcut un test și a ieșit negativ (asa si voiam amândoi sa iasă) si l-a făcut pe la 12-1 noaptea, si acum ea zice ca are stări de oboseala și a zis ca i-a crus ceva după urina, în 9 zile ar trebui sa vină următoare menstruatie, credeți ca testul a indicat un rezultat fals?

Răspuns Câştigător
| tzionut a răspuns:

Domnul meu. Testele de sarcina sunt relevante la 2 saptamani dupa data cand ar fi trebuit sa ii apara ciclul.

6 răspunsuri:
| Floridori a răspuns:

Luand in calcul toata povestea, nu este insarcinata.Nu stiu de ce va mai faceti griji in continuare?! happy
Deci acolo nu a existat penetrare, deja a existat o menstruatie normala si exista un test negativ la mai bine de 3 saptamani de la acel incident(de fapt, cred ca e mai mult de o luna de atunci daca imi aduc bine aminte de datele problemei)...Ai toate conditiile astfel incat sa fii 100% sigur ca nu exista nicio sarcina.
Daca corpul ei chiar da anumite semne neobisnuite (poate fi doar la nivel psihologic si fizic sa nu aiba nimic), atunci cauzele sunt cu totul altele si poate foarte bine sa faca o vizita la medic.
Si nu te supara dar uite, eu ti-am raspuns la toate intrebarile pe care le-ai adresat si daca ai placerea, lamuresre-ma si pe mine cu ceva: voi ati facut testul doar pentru a avea o evidenta fizica a ceea ce deja stiam si anume ca nu este insarcinata(avand in vedere ca a avut menstruatie dupa acel contact, era si evident ca nu este insarcinata si ca testul va iesi negativ).De ce va stresati in continuare si credeti ca totusi ar exista ceva care este imposibil sa existe la momentul de fata?

| DenisKevin2000 explică (pentru Floridori):

O sa mai facem un test mâine, ca cică este speriată ca l-a făcut seara si cică a băut înainte cu 2-3 ore 2 beri fara alcool cu lămâie și cică poate a indicat testul un rezultat fals, e posibil deși eu nu cred?

| Floridori a răspuns (pentru DenisKevin2000):