| MirunaCiobanu2111 a întrebat:

In data de 7 februarie am intretinut un contact sexual protejat dar s-a rupt prezervativul. Nu si-a dat drumul in mine si nu eram in perioada fertilă avand un ciclu de 28-29 de zile in general. Ultimile dăți ale menstruatiei 2 ianuarie - 5 sau 6, 31 ianuarie - 4 februarie deci nu eram in perioada fertilă. Din cauza panicii am luat escapelle si la 4 5 zile am avut efecte adverse. Azi ar trebui sa-mi vina ciclul dar nu a venit si nici simptome premenstruale am. Oare am ramas insarcinata?

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca ai fii citit de efectele negative ale pastilei escapelle, ai fii vazut ca efectele adverse se intind pe urmatoarele 6-12 luni, cand ciclul nu va mai veni la data fixa, ci aleator, la fel ca si ovulatia si perioada fertila.
Prezervativele se rup dintr-un singur motiv: fiind prea mare pentru cuculetul baiatului.
Daca baiatul avea ar fi cumparat masura corecta de perzervativ, nu e rupea la sex si nici nu erai in situatia asta, cu efecte secundare masive, pe urmatorele 12 luni, posibil formare de chisturi ovariene, fibroame, tumori samd.
Practic, escapelle este o bomba hormonala care-ti afecateza hormonii, glandele endocrine si aparatul reproducator.
O asemena pastila se ia 1 singura data in viata, din cauza efectelor dezastuoase pe care le are, cand o folosesti.
Prezervativele se cumpaar dupa GROSIMEA penisului, nu dupa lungimea lor. Toaet vin standard de 20-22 cm, deci, nu-i importanta lungimea, dar grosimea este vitala. Grosimea penisului se ia cu un metru de croitorie, fidn nevoei ca prezervativul sa fie foarte-foarte strans pe penis, ca a doua piele a lui. Daca este larg, se rasuceste in timpul sexului, pana se intinde la maxim si pocneste. Chiar asa vi s-a intamplat si voua.

| corbulalbrosu a răspuns:

Hormonii sintetici existenti in acea pastila nenorocita Escapelle, pe care i-ai introdus in organismul tau absolut INUTIL in urma unui comportament ce poate fi calificat complet IRESPONSABIL, actioneaza, afecteaza si deseori deregleaza foarte grav si sever intreaga activitate hormonala. Din acest motiv ciclul menstrual devine mai mult sau mai putin NEREGULAT sau DEREGLAT pe o perioada de timp imposibil de anticipat dar care de regula se manifesta in urmatoarele 3-6 luni. Fiindca in momentul in care a fost intretinut actul sexual amintit, formarea sarcinii a fost absolut/100% IMPOSIBILA, reiese ca neinceperea menstruatiei se datoreaza pur si simplu dereglarilor hormonale aparute si instalate in organismul tau. In astfel de situatii absolut nimeni nu poate sa aprecieze in ce mod se vor desfasura urmatoarele cateva cicluri menstruale si nici data la care se vor porni urmatoarele menstruatii. Nu poti sa faci nimic altceva in afara de a astepta si de a nu te impacienta in cazul in care viitoarea sangerare menstruala va decurge cu totul atipic si/sau anormal comparativ cu menstruatiile anterioare.Multa sanatate!

| Emilian65 a răspuns:

Nu.

| MadSlothy a răspuns:

Nu ai rămas însărcinată.

| QElenaBoghiu a răspuns:

Ți ai răspuns singura la întrebare happy Sunt efectele pastilei (Îngrășarea, simptome, întârzierea menstruației etc.)

Dacă nu erai în perioada fertila sau dacă nu ați făcut sex neprotejat cum de ai ajuns la gândul ca ești gravidă?
Menstruația poate întârzia din mai multe motive.
Primul motiv (însărcinată)
Al doilea motiv (Probleme hormonale)
Și al doilea treilea motiv (Pastile, întrerupere de sarcină etc.)

| claudiad a răspuns:

Sunt curioasa cati ani ai. Crezi ca atat de usor se ramane insarcinata? Menstruatia ti-a intarziat probabil din cauza pastilei pe care oricum ai luat-o degeaba. Sa zicem ca ar fi fost o sansa sa fi insarcinata daca erai la ovulatie in perioada foarte fertila si ar fi ajuns si sperma in tine dar nu este cazul aici. Poti sta linistita, gravida nu esti, doar dereglata hormonal.

| T0K3N a răspuns:

Da