| maya1991 a întrebat:

Buna,sunt intr-o mare dilema,eu sunt studenta la o facultate de arte,am o relatie de un an de zile,pana acum am locuit cu prietenul meu la camin,dar acum el a terminat si trebuie sa se mute. MI-a propus sa ne mutam impreuna,fiindca si la camin am locuit impreuna,dar eu spre exemplu nu platesc caminul,si pentru mine o cheltuiala in plus cu chiria nu e tocmai ceva ce imi doresc.
Parintii imi trimit suficienti bani,dar eu sunt obisinuita sa imi cumpar haine,si sa fac tot ce imi doresc,platind chirie din banii aceia eu as ramane fara nici un ban de cheltuiala,doar cu strictul necesar. Ideea e ca nici relatia noastra nu e roz, asa ca ...il iubesc, dar exista prea multe de "dar"... cum sa pun problema? mersiiii:*

Răspuns Câştigător
| LineGuide a răspuns:

Sfatul meu este sa nu va mutati impreuna, deoarece astfel afectiunea dintre voi poate disparea, si daca ea nu mai e, tu pici prea prost(fara casa, cu unica posibilitate de a revenii la camin), dar daca dragostea e mare(desi tu zici ca nu), mutati-va, desi eu nu vad o rezolvare in asta...
fundita?

8 răspunsuri:
| EnvyU a răspuns:

Cum sa pui problema? pai e simplu, tu vrei bani el n-are, il iubesti dar totusi iubirea nu trece prin stomac, so nu te muta ca o sa iti gasesti tu unu cu bani care sa te rasfete ca parintii nu o sa te tina toata viata.

| Pitzipoanca a răspuns (pentru EnvyU):

Poate voiai sa spui ca iubirea trece prin stomac. Ea nu vrea bani. Nu cere lux. Vrea sa traiasca decent. E stupid mitul "barbatului cu bani". In Romania, orice rapanos cu 5 lei in buzunar e considerat cu bani.

| EnvyU a răspuns (pentru Pitzipoanca):