anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt studenta in primul an și ca orice fata de 20 de ani, am o admiratie și o fascinație pentru un anumit profesor. Inițial, am vrut sa rămână doar atât. Însă ceva mi-a aprins acea scânteie. Am fost sa prezint un proiect la profesorul X cu alta grupa, fiindcă n-am putut sa ajung mai devreme și am dat și un parțial tot in acea zi la el. Acesta era grila și a trebuit sa facem un X mare cât un dreptunghi pentru a marca răspunsul corect. Eu, ca și la primul parțial, am făcut unul mic, neînțelegând rostul alocarii unui timp mai mare pentru X-urile mai mari. Proful spusese ca cine nu completează întreg chenarul, nu va avea lucrarea corectata. In schimb nu a procedat asa. Deși am fost singura care a făcut asta și pentru a doua oară, nu a ținut cont. Mi-a corectat, aveam o greșeală pe care mi-a spus-o (mi-a zis ca am greșit un item și pe care), deși nu îl intrebasem și nu procedase la fel și cu ceilalți. Apoi a venit timpul prezentării proiectului. X îmi știa numele complet, iar celorlalți nu, deși nu frecventam fiecare seminar al lui și nu mai avusesem cu el decât un dialog in care ii spusesem de ce am ales aceasta facultate și cât de mult mi-am dorit-o. In fine, am început sa îmi prezint proiectul când au început mulți sa rada, fiindcă îmi făcusem o schema foarte rapida in locul unei prezentări pompoase ppt (lucru permis de prof). Am avut de gând sa economisesc timp și făcusem un desen pe care îl fotografiasem și l-am pus pe stick. M-am emoționat, am început sa tremur și nu ma mai Simțeam în stare să-mi continui prezentarea, deși cei care râdeau, erau amuzați de schema, nu de ceea ce spuneam. La finalul prezentării, proful a vrut sa știe dacă sunt întrebări și ce era asa amuzant, ca apoi sa afle ca desenul meu era ținta. O tipa m-a întrebat cât mi-a luat schema, iar eu i-am raspuns ca un minut. Proful a întrebat-o dacă are vreo întrebare, ea a spus ca tocmai mi-a pus-o și proful i-a răspuns ca primise deja răspunsul și ca am fost clară ca mi-a luat un minut, dar el nu are nimic împotriva, ca el ne-a spus de la început ca e permis și acest lucru. Apoi eu i-am dat peste nas întrebând-o dacă se simte deranjata din cauza ca am primit același punctaj, deși eu am alocat cu mult mai puțin timp prezentării decât o făcuse ea. O închisesem. A urmat alta întrebare din partea altei fete, "tu ai venit sa faci figuri la noi la ora, dupa ce ca nu trebuia nici sa ti se ia in considerare lucrarea grila?", la care i-am răspuns "Cu cât esti plătită ca și asistent universitar aici? Nu văd care e problema ta. Ce, te oftici ca n-ai făcut la fel? Ia fa și tu ca mine la următorul parțial sa vedem dacă măcar domn' profesor se uita pe lucrarea ta!". O închisesem și proful deși auzise, nu ma contrazisese. Discuțiile aveau loc când eram in fata clasei. Le-am mai închis gura câtorva frustrați din cauza faptului ca ei muncisera mai mult ca mine, însă eu o făcusem mai eficient. Iar la finalul seminarului, proful mi-a spus sa mai rămân. Este profesorul meu preferat și speram sa nu îl fi deranjat. După ce au ieșit toți, a început prin a ma întreba dacă atitudinea asta mi-a adus, de-a lungul timpului, beneficii sau detrimente. I-am răspuns ca depinde la ce fel de relații se referă, pentru ca mi le-a adus pe ambele. I-am explicat ca după mine, e mai bine sa fiu considerată încrezută decât luată de proasta și mi-am cerut iertare dacă l-am deranjat cu ceva și i-am promis ca nu voi mai repeta. Iar treaba cu X-urile mici nu o făcusem pentru a intimida, ci din comoditate. El mi- a spus ca nu e vorba ca a fost deranjat, pentru ca nu am făcut nimic in acel sens, ci ca el s-a referit la faptul ca mi-am pus o grupa întreaga in cap pentru nimic. Mi-a aratăt modul in care corectează lucrările și mi-a explicat de ce tine atât de mult ca acele chenare sa fie umplute complet. Apoi mi-a spus ca nu trebuia sa o corecteze, ca am mai făcut asa și data trecută, deși spusesem ca nu mai repet și ca el m-a observat pe mine mai de mult ca fiind o fata foarte nonconformista și inteligenta. Mi-a spus ca mie nu îmi plac regulile și ca eu sunt împotriva lor și nonconformista, asa ca ele trebuie sa îmi fie explicate, nu impuse. De asta îmi explicase mai devreme. După asta, m-a descris ca fiind, paradoxal, și puțin timida, lucru pe care nici cei mai apropiați prieteni nu îl cunosc despre mine. Mi-a spus ca ii place mult felul meu de a fi și ca sunt diferită de restul studenților, ca el a întâlnit putini studenți ca mine cu atâta curaj de a spune ceea ce gândesc și nonconformiști. A început sa ma întrebe cum m-am inteles in liceu cu profesorii și care este relația mea cu părinții. Mai Menționez faptul ca l-am mai surprins privindu-mă pana la acest incident, deși atunci am dat sa tind ca e doar in imaginația mea. Nu am inteles de ce m-a oprit sa rămân după seminar și de ce îl interesa de relația mea cu profii din liceu sau cu părinții sau de ce a afirmat ca ii place felul meu de a fi. Oare este atras de mine sau ma considera o curiozitate? Când am plecat, mi-a spus de doua ori ca i-a făcut plăcere sa ma cunoască. Ce părere aveți despre acest incident? El e cu 11 ani mai mare decât mine și am inteles de la o colega ca are o relație.

5 răspunsuri:
| minrest a răspuns:

Imi cer scuze ca nu am citit in intregime enuntul. Ca profesor este neetic sa cuceresti o fata care iti este studenta, pentru ca ai avantajul catedrei de care nu poti scapa. Am invatat asta cu toate motivele explicate clar la modulul psiho-pedagogic, am citit in materiale stiintifice excelente, am vazut la persoane cunoscute, chiar la un prieten apropiat, relatii serioase dar viciate din start din aceasta cauza. Daca va face un compromis moral atat de mare incat sa accepe o relatie cu tine, va avea mereu constiinta faptului ca te-a cucerit prin inselatorie. Tu vei fi dezamagita de el cand prestigiul catedrei, care nu ii apartine, ci e dat de pozitie si de forta stiintei moderne, se va destrama. Pur si simplu nu ai alta optiune decat sa te orientezi asupra altei persoane.

| AdelaElena88 a răspuns:

Mie mi se pare ceva putred aici laughing) Doar asa putin, Inteleg sa ii fi atras atentia cu incindetul din fata clasei, dar sa ii atragi atentia cu felul tau de a fi? SI apoi a intrebat de relatia cu parintii si profesorii ca sa nu sune a flirt pe fata, dorind sa para interesat propabil si de viata ta personala si academica.Eu zic sa ai grija, te poti folosi de faptul ca te cosnidera o studenta preferata, insa ai grija cat ii permiti si sa nu ajungeti prea departe.E bine ca privirile sa ramana doar priviri.Sunt sigura ca te atrage intelectul sau, si iti este un model, dar tare teama imi e sa nu te prinda in mreje si sa incepi sa simti ceva mai mult. Incearca sa fii cat mai distanta, sa nu ii mai atragi atentia prin comportamentul tau. Parerea mea...Relatiile de genul asta sunt foarte complicate, si aveti amandoi de suferit.Multa sanatate!

| Eva1601 a răspuns (pentru AdelaElena88):

Îmi pare foarte interesant ceea ce mi-ai răspuns și îți dau dreptate, este, într-adevăr, ceva ce vine la pachet cu multe complicații. Am vrut sa știu dacă am interpretat eu prea mult ceea ce s-a întâmplat sau chiar are o atracție pentru mine.

| AdelaElena88 a răspuns (pentru Eva1601):

Nu ai interpretat nimic greșit. Asculta ți mereu instinctul și intuiția; De obicei subcontinent nostru anticipează pericolul; Multa sănătate și ai grija de tine! :*

| Eva1601 a răspuns:

Nu te obliga nimeni sa citești, iar vârsta nu are relevata. De asemenea, pot spune același lucru despre răspunsul tău vizavi de aceasta întrebare. E un site unde scrii cât ai chef și citești cât vrei.