anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt studenta in primul an și ca orice fata de 20 de ani, am o admiratie și o fascinație pentru un anumit profesor. Inițial, am vrut sa rămână doar atât. Însă ceva mi-a aprins acea scânteie. Am fost sa prezint un proiect la profesorul X cu alta grupa, fiindcă n-am putut sa ajung mai devreme și am dat și un parțial tot in acea zi la el. Acesta era grila și a trebuit sa facem un X mare cât un dreptunghi pentru a marca răspunsul corect. Eu, ca și la primul parțial, am făcut unul mic, neînțelegând rostul alocarii unui timp mai mare pentru X-urile mai mari. Proful spusese ca cine nu completează întreg chenarul, nu va avea lucrarea corectata. In schimb nu a procedat asa. Deși am fost singura care a făcut asta și pentru a doua oară, nu a ținut cont. Mi-a corectat, aveam o greșeală pe care mi-a spus-o (mi-a zis ca am greșit un item și pe care), deși nu îl intrebasem și nu procedase la fel și cu ceilalți. Apoi a venit timpul prezentării proiectului. X îmi știa numele complet, iar celorlalți nu, deși nu frecventam fiecare seminar al lui și nu mai avusesem cu el decât un dialog in care ii spusesem de ce am ales aceasta facultate și cât de mult mi-am dorit-o. In fine, am început sa îmi prezint proiectul când au început mulți sa rada, fiindcă îmi făcusem o schema foarte rapida in locul unei prezentări pompoase ppt (lucru permis de prof). Am avut de gând sa economisesc timp și făcusem un desen pe care îl fotografiasem și l-am pus pe stick. M-am emoționat, am început sa tremur și nu ma mai Simțeam în stare să-mi continui prezentarea, deși cei care râdeau, erau amuzați de schema, nu de ceea ce spuneam. La finalul prezentării, proful a vrut sa știe dacă sunt întrebări și ce era asa amuzant, ca apoi sa afle ca desenul meu era ținta. O tipa m-a întrebat cât mi-a luat schema, iar eu i-am raspuns ca un minut. Proful a întrebat-o dacă are vreo întrebare, ea a spus ca tocmai mi-a pus-o și proful i-a răspuns ca primise deja răspunsul și ca am fost cla