| pipu a întrebat:

Totul a inceput anul` trecut la fosta scoala [ mentionez ca era ultimu` an de gimnaziu], venise un profesor nou in scoala, tanar, diferenta dintre noi era de aproape 6 ani, toate alea. La inceput ma scoatea din sarite, ma enerva la culme… cu timpul am inceput sa vad ca e chiar ` si ca se poate vorbi cu el, ne intelegeam chiar foarte bine, radeam mereu ne ziceam mai toate, ne cicaleam, insa nu stiam ca sunt multi dintre elevii[[fete.]] din scoala carora nu le conveneau chestiile astea si amandoi continuam sa traim ca pana inainte thinking Pe la sfarsitul anului colegii mei de clasa incepeau sa`mi tina morala in privinta asta ca de cand o venit el in scoala nu mai vreau sa ma implic in nimic ca sa-i ajut si pe ei ca eu nu fac nimic la ora lui si am note mari, ca l`am zapacit ca nu stiu ce, incepusera sa se auda si prin scoala multe vorbe, pe care sigur ca el nu le-a auzit pana acum, iar eu le luam in joaca thinking Tin la el ca la un oarecare profesor… imi e amic. Tin la el cum tin la orice prieten dar nimic mai mult, insa se pare ca nu toata lumea intelege toata povestea chiar asa si iata ca si acum, dupa ce am plecat de la generala, pasind spre viata de liceu, se aud aceleasi vorbe aceleasi barfe, si normal tot despre acelasi subiect, « noi doi », ca lu` « x » nu`i convine ca inca mai vorbeste cu mine ca « y » se uita urat cand stam impreuna, alta ca nu intelege ce treaba mai am eu cu el? ca am plecat de la el de la scoala ca cica « nu mai am voie sa tin legatura cu el », ca ce caut la el acasa [[ el m`a chemat]], ca cica ma tin dupa el. Ei bine, dupa toate astea incepusem sa`mi dau seama ca « gluma » de la inceput devenise ceva de pus in « cancan » . Si mi-am luat inima`n dinti, desi nu i-am zis absolut niciodata nici macar un cuvant din ce s`o barfit despre noi, i-am spus ca nu se mai poate asa. Si el a zis ca o sa ia masuri ca o sa intrebe care e problema, ca e viata lui, casa lui, si ca vorbeste cu cine vrea sta cu cine vrea face ce vrea ori