| anndra56 a întrebat:

BUNA TPU. As avea o intrebare.
Deci, cand apas destul de tare in partea dreapta ma doare unpic dar numai unpic. sunt unpic umflata in partea dreapta si cateodata ma mai doare si in partea stanga si imi este greata putin dimineata!
Oare poate fii apendicita?
Aaa am uitat sa mentionez ca cand stau nu ma doare si nici nu imi amorteste piciorul drept!


4 răspunsuri:
| albrosie a răspuns:

Asta e sigur apendicita si eu am avut aceleasi simptome daca e sa ai probleme cu ea te sfatuiesc sa te ducila doctor repede ca apendicita se poate sparge si atuncia o sa ai dureri ffff mari sa zic asa si va trebui sa stai 2 saptamaniin spital daca te duci cat mai repede stai vo 2 3 zile maxim 4
big grin fundita mica mica

| Ralucutza a răspuns:

Apendicita, mai ales daca durerea e foarte mare si se duce si spre piciorul drept. Sau s-ar putea sa fie de la ovare.

| TheBestAndreea98 a răspuns:

Nu sunt medic dar sfatul meu este sa consulti un medic, nu sunt sigura ca este devina apendicita dar niciodata nu poti sti daca nu aflihappy fundabig grin?

| EncoreAbcd a răspuns:

Cu siguranta este apendicita pe mine m-a durut aproape 2 ani dupa care m-am dus intr-un final dar deja aveam peritonita happy asa ca nu mai sta pe ganduri ca dupa aceea apar complicatii si nu cred ca ti-ar placea...