| KittyScarlett45 a întrebat:

Buna,TPU! Sunt eleva in clasa a 10-a si de ceva vreme am remarcat un baiat super dragut care circula cu acelasi autobuz cu care circul si eu. La inceput nu prea ii dadeam importanta, dar apoi mi-am dat seama ca este elev in acelasi liceu in care invat si eu si am aflat ca este boboc. Trebuie sa specific ca eu circul cu acel autobuz doar de dupa amiaza, cand ies de la scoala, si doar joia dimineata mai vin cu autobuzul, in restul diminetilor ma duce mama la scoala. Ei bine, acest baiat (frumuselul) de care va spun mai are un amic (din aceeasi clasa, cred) care vine tot cu autobuzul asta. Intr-o joi dimineata, baiatul asta frumusel mi-a tinut usa la scoala, cand am ajuns, desi el si cu prietenul lui erau in fata mea si puteau sa intre bine mersi in scoala.Peste o saptamana, in alta joi, s-a repetat faza, dar de data asta, cand imi tinea usa, mi-a zambit atat de frumos, cu toata fata, incat cred ca m-am indragostit..eu de fiecare data i-am zis merci happy si am mers mai departe, dar a doua oara, stiind ca el are clasa la subsol, am coborat si eu acolo,chipurile ca sa imi iau o carte din dulap, deci eram in fata lor, si cum frumuselul a inchis usa si m-a vazut ca o iau in directia in care are el clasa, i-a spotit celuillat: "Auzi?" apoi eu nu am mai auzit fiindca susoteau ff incet., si au mai fost faze prin scoala, pe holuri, la bazarul de Craciun cand el se uita dupa mine (imi zicea o prietena care sta mereu cu mine), ne lasa pe noi doua sa trecem in fata lui si a celorlalti baieti, etc., dar din cate am inteles de la prietena mea, el are iubita si asta m-a cam intristat.Adevarul e ca si in autobuz se uita cu coada ochiului la mine, adica ii simteam pivirea si asa l-am vazut de multe ori pe amicul lui in autobuz uitandu-se insistent la mine si susotindu-i frumuselului...in fine, zilele acestea a fost serbarea de Craciun si l-am remarcat in sala festiva si el m-a vazut, intrucat l-am prins ca se uita la mine apoi si-a schimbat privirea in