| Ruthmelissa a întrebat:

Sunt noua pe aici.Am 20 de ani si as vrea sa pun si eu o intrebare.Sunt studenta in anul 2 la litere si anul trecut m-a abordat un tip foarte fain.Am iesit de vreo 2 ori si cam atat.Eu am fost mai indiferenta atunci fata de el.Stiu ca lui i-a placut extrem de mult de mine, dar eu m-am lasat pagubasa cand am aflat ca el are 30 de ani si mi-am zis ca nu are rost sa mai vorbesc cu el pentru a intra intr-o relatie.Mi-a mai trimis el asa rareori niste mesaje(repet:chiar i-a facut placere sa vorbeasca cu mine)Odata mi-a trimis mesaj si mi-a spus mai in ras,mai in gluma,mai serios,de fapt m-a atentionat sa am grija pe unde ies si cu cine ca cica au ajuns la el mai multe filmari cu mine(poze)de pe strada,de la mall, de la facultate, biblioteca etc.Mai pe romaneste ma urmarea cineva si mi-a zis ca i-a trimis odata o prietena de-a lui filmari cu mine cand invatam la biblioteca(m-a pozat cand ma uitam la un serial, in loc sa invat)si a fost tare amuzat pe chestia asta. Timpul a trecut, iar zilele astea am avut un soc.Eram la biblioteca si am vazut-o pe una din prietenele/amicile lui(ei sunt colegi de facultate)la biblioteca la una din calculatoare.M-am asezat si eu unde am gasit loc la un calculator aproape langa ea, doar ca ea era in coltul mesei.Am vazut ca se uita lung la mine.Vad apoi dupa un timp ca isi ia telefonul si iese din biblioteca(probabil sa vorbeasca la telefon sau stiu eu)apoi se intoarce nu dupa mult timp.Eu mi-am luat ceva sa invat, apoi dupa un timp mi-am pus castile in urechi.Vad ca vine ea si se aseaza la loc.Am observat ca dadea telefonul mai inspre mine, iar atunci mi-am dat seama ca imi face poze! deci nu mi-a venit sa cred..se uita la mine,ba la camera, ba in stanga, ba in dreapta.)cand ma mai uitam la ea se fastacea.Si imi venea sa ii zic cateva, chiar m-am enervat atunci si mi-am dat seama ca ea are legatura cu treaba asta de a ma urmari.Mentionez ca noi facem parte din aceeasi organizatie studenteasca,doar ca nu am prea av