| ciungan1991 a întrebat:

Buna TPU Va salut si va pup pe toti care imi cititi mesajul si imi raspundeti fara glume proaste! Am si eu o problema ciudata. Rog Seriozitate! As avea nevoie de un raspuns de la voi.


Ma numesc Anastasia si am 21 de ani. Locuiesc in Germania cu Familia de 10 ani.

Am facut scoala aici si acum lucrez ca Asistenta. Invat Meseria impreuna cu un coleg Albanez. Amandoi lucram in acelasi Domeniu, Albanezul are 28 de ani.Este de treaba simpatic, zambaret si educat. Avem o saptamana scoala o saptamana lucru. Asa se procedeaza in Germania.

Am sa va povestesc despre cum se comporta cu mine ..sa imi spuneti daca vrea ceva sau daca vrea doar Sex.

Ne-am cunoscut la un Curs, acum 2 Luni. Au fost emotii mari, fiindca am primit o clasa noua, nu cunoasteam pe nimeni. Eu am fost prima acolo dupa 20 de minute a venit si el. De cand a pasit in clasa am pus ochii pe el si el pe mine. Ma privea intr-una. Nu stiam nimic despre el si nu il cunosteam dar am pus ochii pe el am simtit ceva cand il priveam si el ma privea pe mine. Bun dupa vreo 30 de min, Directoarea scolii o adus placate, si a facut 4 grupuri si ne-a spus ce sa facem si eu m-am nemerit cu el in grup. Eu m-am asezat in dreapta lui. Era zambaret si vorbaret si se uita in ochii mei destul de des. O colega ii punea intrebari, cum ar fi ai Familie, esti Casatorit?!
El a raspuns da sunt Casatorit si am un copil care in curand va incepe Gradinita. Am ramas socata nu ma asteptam sa spuna ca are Nevasta si Copil.