| ciungan1991 a întrebat:

Buna TPU Va salut si va pup pe toti care imi cititi mesajul si imi raspundeti fara glume proaste! Am si eu o problema ciudata. Rog Seriozitate! As avea nevoie de un raspuns de la voi.


Ma numesc Anastasia si am 21 de ani. Locuiesc in Germania cu Familia de 10 ani.

Am facut scoala aici si acum lucrez ca Asistenta. Invat Meseria impreuna cu un coleg Albanez. Amandoi lucram in acelasi Domeniu, Albanezul are 28 de ani.Este de treaba simpatic, zambaret si educat. Avem o saptamana scoala o saptamana lucru. Asa se procedeaza in Germania.

Am sa va povestesc despre cum se comporta cu mine ..sa imi spuneti daca vrea ceva sau daca vrea doar Sex.

Ne-am cunoscut la un Curs, acum 2 Luni. Au fost emotii mari, fiindca am primit o clasa noua, nu cunoasteam pe nimeni. Eu am fost prima acolo dupa 20 de minute a venit si el. De cand a pasit in clasa am pus ochii pe el si el pe mine. Ma privea intr-una. Nu stiam nimic despre el si nu il cunosteam dar am pus ochii pe el am simtit ceva cand il priveam si el ma privea pe mine. Bun dupa vreo 30 de min, Directoarea scolii o adus placate, si a facut 4 grupuri si ne-a spus ce sa facem si eu m-am nemerit cu el in grup. Eu m-am asezat in dreapta lui. Era zambaret si vorbaret si se uita in ochii mei destul de des. O colega ii punea intrebari, cum ar fi ai Familie, esti Casatorit?!
El a raspuns da sunt Casatorit si am un copil care in curand va incepe Gradinita. Am ramas socata nu ma asteptam sa spuna ca are Nevasta si Copil.
A mai fost o Albaneza la curs cu care se intalegea bine si vorbeau limba lor. Ea insa nu a ramas mai mult de o luna. A parasit cursul el insa a ramas. Dupa vreo Saptamana el se lega de mine. Pur si simplu. Imi spunea hey cf?! Mereu cand vorbeste cu mine imi pronunta numele. Eu m-am asezat in ultima banca ca de obicei acolo imi este locul iar el s-a asezat in fata mea aproximativ o luna a stat aproape de mine pe urma s-a mutat in fata. Mereu ma intreba ce mai faci?! Ai nevoie de ajutor?! Ai inteles ceva!? Venea une ori se aseza in fata mea si ma privea in ochi si cu o voce lenta ma intreba ce faci? Ai invatat? Eu ii raspundeam inapoi cu acelasi ton. Nu statea mai mult de 10 secunde si pleca. Cand plecam de la curs eram pe coridor imi punea intrebari prostesti cum ar fi ca Orasul in care stai nu e acolo sau nu e vecin cu Orasul acela!? Etc ii spuneam Nu si de 2-3 ori imi spunea sigur nu e ...chiar nu ii?! In gandul meu am spus asta ori ii prost ori se face! Cand am ajuns sa ies pe usa imi tinea usa cand am ajuns la masina eu mai aveam de mers 2-3 metrii pana la masina ma astepta al meu striga dupa mine Ciao Anastasia si logic ca am salutat si eu inapoi.
Dupa o luna s-a mutat in prima banca dar s-a pus la Margina ca si eu stau la margine ca sa se poata uita la mine. In ore cand radeam se intorcea ma privea si radea si el. Eu sunt genul de persoana deschisa, rebela, distractiva am multi prieteni.
Nu stie prea multe despre mine si nici eu despre el. Si el are un obicei sa se intoarca des cu fata catre mine si sa ma priveasca aprox 20 de sec dar ma priveste direct in ochi si imi zambeste cu gura pana la ureche. Dupa parerea mea un Barbat nu se uita pur si simplu insistent la o femeie daca nu vrea ceva sau daca nu o place. Nici un Baiat din clasa nu face gesturi de genu. El este singurul care ma priveste asa are momente cand apleaca capul pe o parte si baga o mana sub cap si zambind se uita la mine. In pauza iese in coridor si se leaga de mine cum ar veni Anastasia ce faci?! Ai stiut tot la test?! Cum ti-a mers ziua. Mie incepuse sa-mi placa de el nu i-am spus nimic si nici nu i-am aratat. El se comporta ciudat. Dupa ce m-am despartit de al meu i-am spus ca il iubesc intr-un mesaj pe Facebook sunt genul de persoana timida si nu pot sa spun in fata. Prima data i-am scris ca o fata din clasa te place. A spus pe mine ma place!? *.* cine?! era curios sa afle si bine inteles ca nu am dat nume eu ma refeream la mine. A spus ca nu il intereseaza, am spus OK atuncia am lasat sa treaca 2 saptamani pana la Vacanta de Sarbatori sa intru in vacanta si sa vorbesc cu el Online. I-am scris pe Facebook imediat in seara aia cand am scapat de la scoala. A citit mesajul si a raspuns imediat cu Oh *.* asta nu e bine. Trebuie sa te controlezi cu asa ceva. Eu i-am scris ce am simtit am fost sincera. Dupa Vacanta el stia ca il iubesc ca i-am spus se comporta diferit numai era Gentalmen si asa deschis cu mine. Dar continua sa ma priveasca. Si eu simteam ca ma fierb cred ca eram culori forescente la fata. Se uita la mine 20 sec ma privea zambind si imi facea din ochi. Eu credeam ca e un Macho care cu toate face asa. Cu nici una din clasa nu se comporta asa doar cu mine.Glumeste rade dar cu mine se comporta diferit un pic. Dupa i-am scris intr-o Vineri ca de ce te uiti asa la mine?! Nu e ceea ce cred eu! Nu?! A spus nu nu sa nu intelegi gresit ma uit Normal. Mie una nu mi se pare ca se uita normal. Un Barbat care se uita normal nu se comporta asa ciudat. Nu te priveste asa pur si simplu ceva este in privirea lui. Bun nu am mai spus nimic dupa o vreme i-am scris de ce ma privesti asa stii bine ca te iubesc de ce imi faci una ca asta. Si dupa aia a mai rarit cu privitul dar nu mi-a raspuns la mesaj. Nu stiam nimic daca ma place sau nu, nu stiam ce sa fac. M-am impacat cu fostul si am schimbat relatia pe Facebook si el a vazut. Si s-a schimabt extrem e ciudat numai ma priveste foarte rar si serios..asa cateva secunde numai vorbeste cu mine. Doar se mai intoarce uneori in pauza si ma intreaba e totul in ordine?! Se uita cateva secunde si gata. Vorbeste cu amicii lui.
il vad doar de 3 ori pe Saptamana 3 ore.
Am nr lui de telefon si Facebook-ul lui.
Intr-o noapte am visat ca eram impreuna si intr-o alta noapte am visat ca mi-a dat o foaie in ore si pe foaie scria un text lung din care doar un rand am citit si m-am trezit spunea ca zambetul meu la fermecat.
Inainte cand stateam in fata mea adica in spate...el statea in penultima banca ....si eu in ultima cand primeam la Germana foi sa facem in grup se intorcea la noi si facea cu noi. Eram 2 Fete si vorbea prostii si se uita la mine si zambea.
Cand facea ceva sau era ocupat si ii spuneam sa vina putin lasa tot si venea la mine sa vada care e problema.
Nu e genul ala de nesimtit. E dragastos cu toti.
De cand a aflat ca il iubesc s-a schimbat. Cum spuneam inainte ma privea lung in ochi si zambea cu gura pana la ureche facea din ochi si se intoarcea. Si in ore la fel. Eu sunt rusionoasa si nu pot sa fac eu primul pas sau sa ma bag in seama. Cand era gata scoala si ieseam pe coridor ma privea si zambea. In pauze cand vorbea cu mine stateam fata in fata ma privea in ochi si zambind imi vorbea si nu extrem de tare cu un ton ridicat sa se auda pana la colt. Eu cred ca s-a speriat nu se astepta ca eu sa il iubesc poate nu a stiut cum sa reactioneze ce sa zica. Era foarte atent cu mine si daca cineva se lega de mine intervenea spunea sa ma lase in pace. Eu rad mult la scoala sunt genul de persoana vesela care rade mult.
Acum 2 zile i-am scris pe Facebook un Mesaj la care el nu a mai raspuns l-o citit dar nu a spus nimic.
Am scris ca suntem Oameni maturi si putem vorbi deschis despre ori ce. Te-ai schimbat mult de cand am schimbat relatia pe Facebook. I-am spus ca nu merge bine relatia si ca m-am impacat cu fostul sa uit de el, am incercat sa nu ma mai gandesc la el. Dar il iubesc si nu pot ori ce as face el stie ca il iubesc si i-am spus ca tu nu te uiti pur si simplu la mine doar asa. Un barbat nu se uita la o femeie pur si simplu ca asa ii vine. Ceva e in privirea ta si raspunsul il pot afla doar de la tine. Esti un baiat frumos cu un caracter bun, nu esti ca un idiot cum sunt unii Barbati. Nu stiu de ce am ajuns sa te iubesc poate am ajuns sa te iubesc pur si simplu dintr-un motiv sau poate chiar m-am indragostit de zambetul tau si de felul tau de a fi si de ce sunt eu cand sunt langa tine. Ma simt bine langa el in preajma lui. Nu a raspuns la mesaj. Nu am mai spus nimic si a fost online a citit dar na. Poate nu stie ce sa raspunda. Mie clar ca are sentimente pentru mine. Si nu-s tie cum sa reactioneze. Dar parca totusi nu sunt chiar asa inclara daca ma iubeste sau daca nu stie ce vrea ce simte sau nu ma place face misto. Eu sunt o Fata grasuta, dar cum am spus am multi prieteni ies in cluburi, merg la fitness si Kickbox avem aceea activitate, multi baieti ma plac si nu ia nimeni in considerare kg in plus stiu sa ma comport. Si stiu ce vreau de la viata. Nu stiu ce l-o atras la mine. Cand radeam ma privea si radea si el cu pofta. Multi baieti din clasa ma plac. Cand glumeam in pauze vu baeitii si radeam se uita la noi zambind.
In ultima vreme numai raspunde deloc la mesajele mele. Ma privea insistens nu stiam ce sa fac unde sa ma uit.
O colega i-a spus hai inapoi unde ai stat inainte in penultima banca si el a spus nu nu lasa. E ciudat comportamentul lui. Eu asa stiu ca contactul vizual are un rol mare.
Ma privea in ochi des si zambea si cand vorbea cu mine vorbea zambind si ma privea doar in ochi.
Oare ma place si el si nu stie cum sa spuna sau poate nu e pregatit?!?!?!
la scoala il las in pace nu ii zic nimic. Acuma sunt singura si el stie si sa vad cum o sa se comporte saptamana ce vine! Of nu stiu cum sa ma mai comport cu el. Cum sunt Barbatii albanezi?! Eu zic ca ma place si nu stie ce sa imi raspunda. E timid poate.

Multumesc pentru raspunsuri! Kiss

Răspuns Câştigător
| Lioana a răspuns:

Periculoase jocurile astea din priviri. Deschid imaginatia si te pot face crede ca e mai mult decat e. El cu siguranta te place dar nu vrea o relatie serioasa. Poate vrea doar prietenie. Daca voia o aventura, iubirea ta l-a pus in stand by pentru ca e periculos sa incerci sa ai o aventura cu o femeie indragostita. Se poate termina urat, asa ca mai bine doar priveste si nu risca. Poate ca are nevoie de o simpatie la scoala, de cineva cu care sa-si petreaca timpul sa nu se plictiseasca. Nu te gandi la mai mult. Chiar daca s-ar intampla ce vrei tu... sa-si lase sotia si copilul si sa intre intr-o relatie cu tine, de ce crezi ca pe tine te va trata diferit si nu te va lasa pentru alta?
Dar nu cred ca vrei sa destrami o familie. Pari o fata cu bun simt.

9 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca vrei sa detii rolul de amanta da-i inainte, doar sa nu plangi peste un timp.

| redrosegirl a răspuns:

El e căsătorit, are un copil! Crezi că dorește ceva mai mult de la tine decât o aventură?
Te înțeleg că îl placi însă încearcă să uiți deși știu că îți e greu, nu te încurca cu un bărbat însurat.
Referitor la întrebarea : "Cum sunt bărbații abanezi? " Sincer îți spun că nu am auzit lucruri prea bune despre ei.
Nu te lasa păcălită de atenția și privirile lui!
I-ai mărturisit că simți ceva pentru el și nu ți-a răspuns.
Nu e clar că se joacă cu tine?
Ai grijă de tine!

| mihai69 a răspuns:

Fată, n-am mai stat să citesc nimic după chestia cu „are nevastă și copil". Deja nu mai e relevant; concluzia e una singură: orice ar vrea de la tine, ferește-te de el!

| relian a răspuns:

Ai scris un roman pe aici pentru ce anume? Puteai intreba scurt si la obiect uite imi place de un barbat casatorit care are si copii, voi ce parere aveti.Scuteai lumea de povesti din a stea de plozi de 12 ani laughing Ce parere sa avem daca vrei sa faci sex cu un albanez nu trebuie sa intrebi pe nimeni. Daca vrei sa stii ce cauta ala eu cred ca este clar ce cauta, mai spui ca esti si la scoala la nursing pai oamenii au pretentii la tine, adica ar trebuie sa iti mearga mintea cit de cit zic eu.Normal ca te place si probabil il placi si tu dar asta ii. Daca vrei sa faceti sex nu stiu ce ai mai asteptat sa intrebi pe altii laughing ca ala doar no sa isi lase nevasta si copii sa te ia pe tine laughing Tu vrei sa stii daca ala te iubeste si el? Pai normal ca nu si ti-a spus alea ca nu se uita ca bla bla ca si-a dat seama ca poate avea probleme.El te credea asa una care va placeti va gasiti undeva si vo trageti si aia e tot, nu sentimente nu alte povesti.Tu daca iaia bagat-o pe aia cu te iubesc deja l-ai omorat de tot, normal ca omu sta departe n-are nevoie de belele sa ajunga la urechile lu nevastasa sau sa fie dat afara din scoala, pentru ca tu daca bagi sentimente no sa fie bine deloc, el nu-i curios decat de o parida sau mai multe asa din cand in cand iar tu cu sentimentele tale o sal duci la scandal la alte alea.Deci nu-i timid deloc odata ce intra in vorba cu tine iti zimbea si ce mai facea. Daca dai un kiss atunci e bine laughing adica zic pentru raspuns.Deci tu esti o persoana care se implica sentimental, deci te-as sfatui sa iti vezi de treaba ta sa-l lasi la jalea de albanez, cauta unu cum esti si tu, sau macar care nu-i insurat nu copii, cel putin daca nu merge suferi doar tu nu mai bagi si pe alti in probleme.Nevasta lui sau copii ce vina au aia ca el umbla dupa fete,deci ar trebuie sa te pui in locu ei,Acum ca sunt si fufe care fac doar sex si aia e tto sa caute din alea, cel putin tu nu pari una de genu asta, chiar daca tu iti spui ei lasa o sa fac un sex si aia o sa fie, nu-i asa deloc, tu esti altfel de persoana, asta din ce pvestesti pe aici.Asa ca vezi-ti de scoala pune si invata ce ai lasa povestile.laughing uite si tu cu ce te ocupi tu la scoala pai ce asistemta o sa iesi,sa nu spui ca faci ginecologie laughing Albanezii is cei mai rau vazuti in Italia is niste rai,bine probabil asta ca le permite sistemu, eu cunosc albanezi aici in state dar is de treaba, adica cel putin asa par, poate ca nici sistemu aici nu permite sa faci probleme ca n-ai cum, dar de neseriosi asa sunt neseriosi, poate mai neseriosi ca romanii.Asa glumesc is vorbareti da cand sa faci ceva lasa-ma sa te las laughing cauta numa moca, se plinga mai mereu ca ia amarati ca nu au bani c a nu fac bani, asta daca e sa le faci ceva si trebuie sa te plateasca laughing

| Oana92 a răspuns:

Eu zic ca e insurat si are copil. Nu crezi ca e un motiv suficient pentru ca tu sa-l lasi in pace? Daca te placea si voia sex de la tine sunt sigura ca reusea sa il obtina deja, la cat de amorezata esti de el. Dar tipul incearca sa te ignore, iar tu in loc sa vezi ca nu vrea sa stea langa tine, te baga in seama tot mai putin si nu iti raspunde la mesaje (te-ai gandit ca poate vede sotia?), alegi sa vezi doar ca uneori se uita spre tine...

| Shophia18 a răspuns:

Buna Anastasia
Raspunsul e doar la el
Scoatel la o cafea

| Vasileion23 a răspuns:

Daca te cheama anastasia exista un christian si pentru tine

| CrissMalik2003 a răspuns:

E doar un player
Nu te lasa pacalita
Sotia lui nu il mai satisface asa ca a venit la tine*exprimarea of*
Stai in banca ta si ai grija, da i cu flit

| ciungan1991 explică:

Ok am citit toate mesajele de la fiecare. Fiecare a spus parerea. Va Multumesc mult.
Dar daca era asa si nu vroia nimic de ce nu ma blocheaza?!
Ae Facebook meu si nr meu! Il am inca dar nu comunicam nu mai imi raspunde. Eu o sa ma retrag il las in pace. Incep sa-mi fac o parere proasta despre el. Eu nu sunt genul de Femeie care sa stea toata ziua sa citeasca barbatii care ce gandeste! Eu imi vad de treaba mea. Doar ca Baiatul asta se comporta ciudat si mai si se lauda ca are Familie. Eu nu sunt doar pentru o aventura. Nici o Femeie nu merita sa fie Batjocorita si Folosita!
Va pup pe toti :* THX