anonim_4396
| Anonim întreabă:


Am o mica-mare problema, motiv pentru care m-am si inscris pe site. Mi-a intarziat menstruatia cateva zile.Lucru normal pentru orice fata/femeie care are un ciclu menstrual neregulat. Dar parca imi pare un pic cam mult dat fiind faptul ca ultima menstruatie a fost pe 6 septembrie(luna trecuta). Ce-i drept am facut sex neprotejat, dar fara ca prietenul meu sa fi ejaculat inauntru. Azi mi-am facut si un test de sarcina care a iesit negativ. Acum nu stiu ce sa fac. Sa fie oare o simpla intarziere sau o posibila sarcina? Inca ceva, luna trecuta la cateva zile dupa menstruatie am avut o infectie la o masea si am facut 5 zile de antibiotice; pe langa antibiotice am mai luat si o serie de antiinflamatoare(oki, nurofen si ketodol) timp de vreo saptamana... Ar putea fi medicamentele luate un factor care sa-mi fi influentat activitatea hormonala?
Astept parerile voastre!
Multumesc! :*

5 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu cred ca esti insarcinata daca ai facut testul corect (folosind prima urina de dimineata si respectand indicatia de pe ambalaj). Dar intarzierea este foarte mare si in absenta sarcinii este un semnal de alarma foarte mare. Orice femeie stie ca o intarziere de 10 zile a menstrei in absenta sarcinii impune consult ginecologic imediat, asa ca nu inteleg de ce ai asteptat atat de mult. Du-te maine sau cel tarziu poimaine la ginecolog, nu mai amana, fiindca fiecare zi iti poate agrava problema

| ciresik80 a răspuns:

Daca ai luat antibiotice iti poate intarzia si 2 saptamani, stai linistita si eu am patit la fel tot de la antibiotice, daca testul e negativ ai rabdare ca o sa vina si nu te mai stresa pentru ca si stresul iti poate intarzia aparitia menstrei.

| MarTZius a răspuns:

Eu cred ca e doar o simpla intarziere si nu ai dc sa iti faci griji pentru posibile sarcini.stiu ca iti faci griji si e normal sa iti fie teama dar nu te stresa, totul va fi bine.tongue

| kiko_3973 a răspuns:

Daca prietenul tau nu a ejaculat, stai linistita! cel mai posibil e de la medicamente

anonim_4396
| Anonim explică:

Da medicamentele influenteaza e dovedit chestia asta daca nu isi vine pana pe 1 du-te la doctor