|

Bună! Vineri dimineata am avut un contact sexual neprotejat cu iubitul meu(m-a dezvirginat, dar nu am continuat actul după ce a ieșit sânge, deci nu a ejaculat in mine). Pentru linistea mea, am luat sâmbătă seara pastila pentru a 2 a zi și nu am avut nici un simptom. Azi dimineață(marți) mi-au apărut niște scurgeri de culoare puțin mai închisă. Oare să fie CM sau să fie din cauza pastilei? CM trebuia să îmi vină pe data de 27 septembrie. Există posibilitatea să fi rămas însărcinată?

11 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Nu prea avea sens sa iei pastila aia, nu ai facut decat sa te dereglezi in ultimul hal pentru o sansa de sarcina care era oricum rotunjibila la 0.

Nu esti insarcinata.

| explică (pentru RoCkKiD):

Cât timp poate dura această dereglare?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Dori334):

Acum 2 ore | Dori334 explică :
Cât timp poate dura această dereglare?
-- Daca esti norocoasa in acel caz dereglarile se vor manifeste in urmatoarele 3-4 luni.
-- Dar daca esti ghinionista este posibil ca dereglarile hormonale sa fie severe si sa afecteze in urmatoarele 9-12 luni, atat lungimea ciclului menstrual, dar mai ales modul in care se vor manifesta si desfasura sangerarile menstruale in toata acesta perioada.
Ca o informatie suplimentara, trebuie sa stii macar acum chiar si daca este deja tarziu, ca dezvirginare este indicat sa fie efectuata cu prezervativul montat pe penis din 2 motive care sunt cat se poate de importante si anume :
-- impiedica/elimina posibilitatea sa se produca o sarcina nedorita
-- atunci cand este folosit prezervativul, durerea reala, resimtita de femeie din timpul dezvirginarii, se reduce foarte mult fiind de doar 1/3 sau chiar 1/4 fata de durerea nevoita sa o suporte atunci cand nu este folosit prezervativul. Multa sanatate!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Efectele secundare ale pastilei de a doau zi, sunt cele pe care le experimentezi acum si in urmatoarele 6-12 luni, pentru ca tu ai luat o "bomba hormonala", care ti-a dat tot sistemul hormonal peste cap.
Nici o menstra sau ovulatie nu vor mai veni la zilele calculate. Dereglarile sunt majore si se petrec, dupa cum am mentionat mai sus, pe urmatoarele 6-12 luni.
Din acest moment, sexul se poate intampla NUMAI cu PREZERVATIV, pentru ca pastila de a doua zi este indicata 1 singura data in viata, din cauza efectelor ei negatice. In plus, nu te mai proteja cu nimic altceva, impotriva unei sarcini.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca nu a ejaculat in vagin nu poti sa ramai gravida.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai luat degeaba acea pastilă.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Exista o foarte mica posibilitate dar nu are treaba cu sangele si ce curge, se intampla sa iasa putina sperma si fara ejaculare daca omu o introduce si e excitat tare dar se freca putin dupa ce te-a deflorat. Depinde cum a fost, 97 % nu, dar exista putina eroare. Fa-ti testul de sarcina totusi, cand se face, nu stiu cand se face dupa act. Cel mai sigur este asa, daca doamne fereste e, faci avort si gata, nu e problema nici asa. Asa ca aia este. Desi cum am zis, nu cred.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Mosotti):

Dar am luat pastila de a 2a zi, nu inseamna ca nu mai exista riscul unei sarcini?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Dori334):

Eu am zis sa faci un simplu test de sarcina, nu e mare lucru, te duci la farmacie si ceri, si acasa faci, nu stiu cand se face dupa act, dar intrebi. Si afli, e f simplu decat sa stai cu suspiciuni. Daca nu faci asta, asa cum am spus exista un foarte mic risc, insa exista!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nici vorba.Stai calma ca nu esti insarcinata.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Nandnd):

Multumesc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează