| CristianaMaria a întrebat:

Vreau o părere, sa îmi spuneți dacă gândesc eu prost sau corect. De doua luni și puțin sunt întro relație cu un băiat și în general merge totul perfect cu excepția banilor. El lucrează fiind student în ultimul an la calculatoare și câștigă aprox1500 de lei pe luna iar mama lui cu care locuiește e profesoara universitara.Eu sunt studenta și stau relativ prost cu banii și el știe asta. Baga des la pariuri și mereu câștiga. Weekendul acesta a câștigat 1600 de lei și a vrut neapărat sa mergem împreună să își cumpere haine. A zis ca el vrea sa facem chestii împreună. Problema e ca eu m-am simțit ca ultimul cățel plimbându-ma cu el prin mall ca să își ia haine gratis, pe bani nemunciți adică. Pe lângă asta, când voiam sa ma uit la chestii ma trăgea râzând și zicea nu, nu, ca nu ai bani sa dai pe dinalea scumpe sau nu la pandora ca e foarte scump etc. M-a deranjat foarte tare ca fiind bani nemunciți nu s-a gândit sa îmi cumpere măcar o felie de pizza, sa nu mai zic de haine ca deja acolo parca ma bag în chestii Sf. Am umblat după el sa își ia haine de milioane și acasă mama lui ne întreabă a cui sunt alea și se uita la ele și era atât de fericita pentru băiatul ei iar eu stăteam ca un câine zâmbind în spate. Vreau o părere va rog... Nu vreau sa distrug o relație din cauza ca am eu pretenții sa îmi ia chestii dar vad ca ma afectează rău. Voi ce părere aveți despre asta?
Și încă un gest care m-a deranjat a fost când mi-am făcut ochelari. Firma lui decontează sa isi facă ochelari în valoare de 600 de lei pe an și i-am dat chitanța ca mi-a cerut-o și a luat el banii în buzunar. El nu e băiat rău și cred ca nu își da seama dar pe mine ma distrug chestiile astea pentru ca eu nu am bani, fac o facultate de 6 ani și pana sunt pe salariu disper. Trăiesc din pensia bunicilor și deja îmi sta pe suflet sa le tot cer bani.