|

Bună ziua acum o luna am folosit pastilă de a doua zi. După câteva zile mi-a venit ciclul normal. Dar acum la următoarea luna a venit cu o zi mai devreme dar slab cantitativ primele doua zile puțin mai tare dar a treia zi e din ce în ce mai slab culoare roșie au fost și câteva mici chisturi. E posibil sa fie o sarcina? Am auzit atâtea despre ciclul peste sarcina încât stau în dubii menționez și faptul ca acum doua săptămâni am făcut un test de sarcina care a ieșit negativ. Va mulțumesc mult pentru eventualele raspunsuri.

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Pastila contraceptiva (de a 2-a zi) a fost folosita cu circa o luna in urma, a provocat dereglari hormonale care si ele la randul lor de regula deregleaza ciclul menstrual mai mult sau mai putin si din acest motiv desfasurarea sangerarii menstruale este atipica si mult diferita fata de sangerarile anterioare. Fiindca testul de sarcina a fost efectuat dupa trecerea a doar 2 saptamani (14 zile) de la data actulyu sexual cu probleme, rezultatul obtinut in mod absolut sigur in proportie de peste 85-90% a fost FALS NEGATIV. Pentru linistea ta sufleteasca testul de sarcina trebuie sa fie refacut fiindca rezultatul pe care il vei obtine acum dupa trecerea a circa o luna de zile va fi garantat valid, viabil si corect intr-o proportie de peste 99%. Multa sanatate!

| explică (pentru corbulalbrosu):

Mulțumesc am refucut dimineața asta un nou test cu prima urina este tot negativ

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Pastila de a doua zi îți dereglează ciclul menstrual pentru următoarele câteva luni, dacă totuși ai avut contact sexual neprotejat atunci fă un test de sarcină.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Repeta testul desi de la. pilula de a doua zi e posibil sa ai dereglari. Eu zic ca e de la pilula

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează