anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua!
As dori un sfat legat de modul in care sa procedez in urmatoarea situatie.
Am o prietena si de cand suntem impreuna ea este plecata in strainatate si a zis ca nu se mai intoarce in tara decat ocazional in vizita.
Familia ei incepe incetul cu incetul sa se mute si ei in strainatate si practic scad drastic sansele sa vina.
Ea din nou nu poate sa treaca in vizita in tara datorita unor acte neaprobate care nu stiu cand i se vor aproba.
Acuma nu stiu ce sa fac, ca eu sunt student (anul 2 facultate de 4 ani) si toata chestia asta ma doare si este foarte frustranta ca nu imi permit momentan sa plec sa o vizitez sau sa merg acolo datorita tocmai acestui fapt ca sunt student si inca nu am loc de munca.
Si ea fiind acolo si nerenuntand la strainatate (ea a decis sa nu mai mearga la facultate) ma simt efectiv legat de maini si de picioare si nu pot sa fac nimic pana cand eventual nu vine vara si plec sa lucrez eventual o luna 2 (dar nu la ea in tara ca nu se poate).
Da la modul in care este situatia la modul in care e imi spune ca numai are ce sa faca in tara ca toata familia ei merge acolo efectiv ma simt presat de situatie sa renunt la facultate si la toate visurile mele si iau o meserie din aceasta mai basic (ma gandeam sa ma fac sudor) si sa plec afara la munca ca intr-un final sa am bani si sa pot sa ma vad cu ea si sa petrecem timp impreuna si sa traim dupa impreuna.
Acuma nu stiu daca a renunta la facultate este cea mai buna idee, ca toata viata mea mi-am propus sa muncesc din greu sa invat si sa termin o facultate ca sa pot sa ma descurc mai bine in viata.
Nu stiu cum ar reactiona ea sau parintii ei daca ar afla ce as face.
Exista si posibilitatea de a continua asa online cu ea si de a merge inainte cu treaba mea dar este invaluita in mister aceasta posibilitate si nu doresc sa o pierd sau ceva.
Atat de tentat sunt sa renunt la facultate, n-aveti idee.
Multumesc anticipat!

10 răspunsuri:
| wildthing a răspuns: