| Popek_Kals_1999 a întrebat:

Buna ziua TPU.
Sunt intr-o mare problema si doresc ajutorul comunitatii.
Sunt intr-o relatie la distanta, eu din Cluj iar ea e din Galati de fix 3 ani.
In acest timp ne-am vazut, parintii mei au casa acolo si stateam in mare parte cu ea.
Nu prea simteam distanta.
Pana cand am inceput sa ma focusez pe invatat (sunt la medicina in anul 3).
Datorita acestui lucru nu am iesit 9 luni.
Cauze?
Eu intre timp am venit la ea dar era plecata ori nu putea din motive bine intemeiate, pur si simplu nu ne-am sincronizat.
Acum intervine problema.
Ea a plecat la mare saptamana trecuta cu o prietena si alti 2 tipi pe care nu ii cunostea.
Eu nu am putut veni ca lucram pentru noi sa avem un concediu undeva fain.
Si a intervenit distantarea intre noi cat timp a fost acolo.
Lucrurile au mers asa pana sambata cand ii zic:
- De ce te porti asa cu mine? Oare iti place de alt tip?
Ea a raspuns afirmativ.
Cand am auzit aceste lucruri mi-a alunecat pamantul de sub picioare si nu puteam crede ca e adevarat.
Mi-am lasat jobul si duminica am iesit, am discutat problema si mi-a zis ca tine la amandoi.
Intre timp ea a venit de la mare iar acest tip cauta cu orice pret sa o tina in viata lui.
La modul ca o invita acasa, ii spune ca o iubeste dupa o saptamana, ca se simte prost cand ies cu ea si alte lucruri.
E naiva si pune pret pe cuvinte chiar daca sunt false, nu stiu ce sa fac, baiatul asta e un pusti care face anul asta 18 (ea are 19) si nu face prea multe cu viata lui. Ca idee arata ca tipii aia din "baieti de oras" creati de Bendeac.
Ma doare ca ma pune in balanta cu el stiind ce fel e.
Intre timp a venit cu o idee sa se vada cu el intr-o zi si cu mine in alta sa vada cu cine se simte mai bine si cu cine vrea sa ramana.
Ce sfaturi imi puteti oferi?

14 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Aia e o puşlama care vrea sa fie intretinuta. Ai gresit omul cu care vrei sa traiesti in viata

| RAY a răspuns: