| saresipiper a întrebat:

Ce parere aveti de baietii care fac impresie super celor din jur, care au prieteni, sunt indragiti de profesori si primesc note bune, iar in privat isi bat prietena si o invinetesc?
Evident ea nu are la cine apela, impresia despre el fiind imaculata celor din jur, iar ea ramane batuta zilnic si tarata pe jos.

16 răspunsuri:
| Andreeush a răspuns:

De ce mai stă cu el?

| Sofer a răspuns:

Oameni cu mai multe fețe.

| CodrutElian1990 a răspuns:

O intrebare simpla: de ce mai sta cu el? Cine vrea sa se impuna cu bataia este din regnul animalier.

| StrongHeart a răspuns:

Pai as vrea sa stiu ce le-a facut prietena de i-a suparat asa tare.Nu e ok sa recurgi la violenta, dar oamenii nu incep sa sara la bataie din senin, vreau sa stiu motivul ca sa inteleg situatia.
Daca fata il inseala, ti se mai pare asa de nebun?

| Lule a răspuns (pentru StrongHeart):

Nu exista niciun motiv pentru care sa dai intr-o femeie.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da, deci oameniii isi pot masca adevaratul caracter violent si sa dea impresia ca sunt buni.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Oameni cu două fețe. Păstează în exterior o imagine imaculată ca să-și ascundă defectele de care sunt conștienți, că de aia se ascund.

| Daz01 a răspuns:

Cât timp nu faci nimic în să scapi, îți meriți soarta! Despre el? Doar cuvinte de laudă, este genul ideal pentru o societate ca a noastră.

| iMihai98 a răspuns:

Nu stiu frate, tu ce parere ai despre tine?

| saresipiper explică (pentru iMihai98):

Daca te-as rupe cu bătaia, barbat fiind, genul gorilelor...ce parere ai avea? M-ai putea iubi?

| iMihai98 a răspuns (pentru saresipiper):