| meinteil a întrebat:

Ce parere aveti despre baieti care inca mai sunt virgini la 21-22 ani?

Răspuns Câştigător
| 12manuq a răspuns:

Hai sa iti zic ceva: toti baietii isi pierd virginitatea, masturbandu-se.Acum,legat de chestia cu sexul, am 20 ani, sunt student, am avut 2 prietene, sunt la a3a acum.Nu are rost, cel putin din punctul meu de vedere, sa faci sex cu o persoana pana cand nu esti 100% ca va merita.Am facut sex cu o tipa acum putin timp, si dupa asta efectiv nu ma mai lasa in pace, devenise ca o povara.Regret ca am facut sex cu ea.Mai bine astepti persoana potrivita si poti face sex cat doresti cu ea.Chestia cu virginitatea, la baieti e o chestie intortocheata, nu e la fel ca si virginitatea la femei.

| LoveSleep a răspuns (pentru 12manuq):

Te-ai stricat omule.
N-am auzit în viața mea mai mai aberații nefondate.

22 răspunsuri:
| Zenithf a răspuns:

Ratati. Eu am fost ratat pana la 26, dupa aia mi-am mai revenit oleaca. :-\

| TeoPT a răspuns:

Băieții* nu băieți

În rest, nu repet ce s-a zis înaintea mea.

| Gizăz a răspuns:

E treaba lor. E imbecil să judeci pe cineva prin prisma faptului că e virgin sau nu.

| Memecy a răspuns:

N-ai cum să fii virgin la această vârstă, VIAŢA s-a ocupat deja de tine! big grin

| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Jalnic

| stfnn a răspuns:

12manuq, e taman invers, la fete e mai delicat.

| RAY a răspuns:

Daca consideri scopul existentei umane sexul daca atunci trebuie iei viata ca nu ai facut sex, daca ai 2 neuroni treziti la viata consideri ca viata e mai mult ca sex si e o experienta minunata care te duce in groapa

| neutrino a răspuns:

Este strict problema lor, dar probabil ca nu au fost capabili, din diverse motive, de mai mult.

| Emilian65 a răspuns:

Acesti baieti, sunt baieti cuminti si au asteptat sa-si gaseasca jumatatea pentru toata viata.

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

20 aici laughing!