|

Ce poate cauza un nivel scăzut de testosteron la 19 ani? Și cum se poate trata? Am și o programare la urologie totuși.

11 răspunsuri:
| a răspuns:

Genetica,lipsa grasimilor din dieta, obezitate,nu faci sport,baga tractiuni cu greutati,vizioneaza mici clipuri porno,dar nu ejacula ca scade testosteronul,vezi clipuri inainte de sport dar nu faci nimic doar privesti, usturoiul iar ajuta, carnea de pui,curcan, peste,legume, fructe, somnul, lipsa stresului, multa apa

| explică (pentru RAY):

Poate fi și ca m-am masturbat în fiecare seara de 2 ori minim?

| a răspuns (pentru Gogoasa24):

Nu cred, el se produce natural inapoi

| explică (pentru RAY):

Credeam ca din cauza ca m-am masturbat prea mult, cum pot face ca organismul meu sa mărească creșterea de testosteron și sa ma excit din nou și sa am erecții

| a răspuns (pentru Gogoasa24):

,baga tractiuni cu greutati,vizioneaza mici clipuri porno, dar nu ejacula ca scade testosteronul, vezi clipuri inainte de sport dar nu faci nimic doar privesti, usturoiul iar ajuta, carnea de pui, curcan, peste, legume, fructe, somnul, lipsa stresului, multa apa

| explică (pentru RAY):

M am uitat la filme porno nici un efect

| explică (pentru RAY):

Dacă ma vad cu prietena și ne atingem îmi bag mana la ea la zona intima ea la mine nu o sa aibă efect oare?

| a răspuns (pentru Gogoasa24):

Ba da, dar atat

| explică (pentru RAY):

Și sincer am și o fantezie de sex cu o fata shemale și asta ma poate afecta cum fac sa trec peste, poate dacă îmi i deolinesc fantezia nu o sa mai am probleme? Nu vreau sa fiu gay sau sa ma atragă bărbații

| a răspuns:

Scaderea cantitativa a nivelului normal al hormonului masculin testosteron in organism la varsta adolescentei sau imediat dupa intrarea in maturitate (situatia ta), poate fi urmarea existentei a una sau a mai multe afectiuni, care ar putea fi urmatoarele :
-- cauza principala este diabetul zaharat de tip 2
-- de asemenea afectiuni atat renale cat si/sau cele hepatice
-- afectiuni existente la nivelul glandei pituitare
-- existenta unor leziuni la nivelul testiculelor,
Folosirea de medicamente si suplimente cu continut de steroizi
pot contribui la reducerea nivelului de testosteron în organism.
Este binecunoscut faptul ca exista si suplimente cu testosteron care te pot ajuta daca intr-adevar la aceasta varsta te confrunti cu o asemenea problema. Insa trebuie sa fie bine stiut faptul ca toate : suplimentele, injectiile, gelurile, plasturii sau pastilele cu continut de hormon testosteron pot fi folosite numai daca sunt prescrise intotdeauna de catre medicul care a stabilit precis, cu certitudine diagnosticul care provoaca diminuarea nivelului de testosteron din organismul tau. Indiferent de ce specializare este medicul care te-a consultat : urolog sau endocrinolog este obligat sa-ti prezente si explice atat beneficiile cat si riscurile ce pot sa apara in urma unui astfel de tratament hormonal. Multa sanatate!

| a răspuns:

Un nivel sczut de testosteron poate fi cauzat de mai multi factori precum: strez, dezechilibru hormonal, lipsa micronutrientilor si macronutrientilor necesari(alimentatie dezechilibrata) nivelul grasimii corporale(daca e cazul) cat si ritmul de activitate zilnica.