|

Iubitul meu se înroșește și îi arde față când facem sex și după scurt timp nu mai are erecție, de ce se întâmplă asta? Si ce e de facut?

6 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Existenta unei posibile/probabile afectiuni medicale, poate crea probleme care sa deregleze intr-o anumita masura activitatea aparatului circulator. Ar fi cazul sa te prezinti la medicul de familie, sau sa discuti cu un medic cardiolog. Sanatate!

5 răspunsuri:
| a răspuns:

Din cauza emotiilor.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Se duce sângele spre capul eronat...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poate are emoții sau depune prea mult efort.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Se abtine sa nu faca un part, de aia!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ori din motivul spus de @corbulalbrosu ori din cauza ca are emoții. Când ai emoții mari și te rușinezi puțin atunci te faci rosu la fata și ai senzația ca îți ia foc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează