| TreiSurori a întrebat:

Ma dor ovarele foarte tare dupa ce ma masturbez singura (doar clitoris, nu bag nimic)
vreo idee?

14 răspunsuri:
| Jony123 a răspuns:

Dar cati ani ai? Daca mai putin de 15, inceteaza sa te masturbezi, iti faci rau singura. Ar fi indicat sa consulti un medic ginecolog(nu e nevoie sa te duci cu parintii si nici sa afle daca nu ai probleme grave).
Masturbarea poate fi benefica de la vasrsta de 15 ani dar practicata in exces devine o patima sad
Ai grija!

| Doηηa a răspuns:

Nu asculta de 'alții' care îți spun să faci sex! Masturbarea este o metodă bună pentru a scăpa de stres, pentru a te relaxa mai ales dacă nu ai peste 18 ani.Eu am un prieten care îmi spune mereu că masturbare nu face nimic rău dimpotrivă, el știe multe de la părinții lui care sunt medici.Mi-a spus mai multe despre masturbare, dar am cam uitat.
Doar că nu îmi dau seama de ce te dor ovarele.
Să știi că și pe mine mă dor câteodată... poate am răcit, habar nu am.

| Danysan a răspuns:

Poate ca o sa imi sari in cap dar ideea e urmatoarea. Faptul ca faci asta e tare naspa pentru tine -iti provocii Hormonii clar-Mai bine iti faci un prieten si o faci pe bune. Daca nu ma crezi intereseaza-te la ce poti sa ajungi daca te joci asa cu Hormonii si nu ajungi sa o faci pe buna.Ideea care spui tu de ea e urmatoarea -fa sex buburuza ca o sa iti dea Hormonii pe afara in curand de atat excitare.

| Foxyyyy a răspuns (pentru Danysan):

Tu citesti ce scrii inainte sa publici tampeniile astea? laughing Daca nu sunteti deloc informati si spuneti prostii, mai bine va abtineti, sincer.

| Rakanishuu a răspuns:

Abtine-te sa pui asa ceva pe site-uri publice! Serios acum... penibil.

| TreiSurori explică (pentru Rakanishuu):

Ai un buton de block, penibilule /penibilo happy

| TreiSurori explică:

Daca ar fi fost vorba sa o pun as fii gasit obsedati ca tine la orice colt, stai linistit. Nu duc lipsa de barbati, e vorba ca ma doare si cand fac sex happy

| e1xtz a răspuns (pentru TreiSurori):