| upsidupsi a întrebat:

Mama vrea sa ma duca la ginecolog ca sa vada daca mai sunt virgina, iar eu nu mai sunt. Dilema mea e ca pe toate site-urile in engleza pe care le-am citit, am aflat ca virginitatea nu se poate afirma sau infirma de ginecolog, fiindca himenul se poate rupe prin o tona de alte moduri. Imediat cum caut pe un site in romana (inclusiv TPU) vad raspunsuri cum ca ginecologii isi pot da seama daca mai esti virgina, bazandu-se pe starea himenului. Ginecologii din Romania sunt mai invechiti sau care e ideea? Isi pot da seama sau nu?
Inca o chestie, cine stie detalii despre confidentialitatea dintre medic si pacientul minor? (peste 14 ani totusi)
Mi-ar placea sa primesc raspunsuri doar de la oameni care stiu ce vorbesc

Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Absolut NIMENI de pe aceasta lume si aici sunt inclusi si medicii ginecologi, NU se poate pronunta in privinta VIRGINITATII femeii fiindca este absolut imposibil sa se poata stabili pe baza largimii vaginului CE obiect si IN CE MOMENT a fost introdus. Daca a fost vorba de un deget? (si al cui?), o lumanare?, o banana?, un vibrator?, sau un penis? nu-i asa. fiindca orice obiect ar fi folosit respectiva femeie si a fost introdus in vagin, NU va lasa absolut niciun indiciu sau vreo amprenta distincta. Datorita acestui fapt in mod absolut sigur niciun medic ginecolog care este intreg la minte NU se va hazarda vreodata sa se pronunte in aceasta privinta a virginitatii. Binenteles ca orice medic ginecolog va constata din prima clipa si prima privire starea de integritate a himenului si va constata si isi va da seama daca acea ''pasarica'' este sau nu DEFLORATA dar nimic altceva.