anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Numele meu e dan si de curand mi-am inceput viata sexuala.sunt incepator in domeniu si mi-e frica sa nu ramana prietena

mea insarcinata…la inceput s-a urcat pe mine se ne-am frecat zonele genitale pana cand am ejaculat…nu am murdarito pentru ca am ejaculat pe burtica mea…apoi am avut contact sexual cu penetrare dar am folosit prezervativul. mi-e frica sa nu fi ramas sperma de la jocul

nostru langa vagin iar in momentul penetrarii cu prezervativ sa o fi impins spre uter si sa rezulte o sarcina nedorita la varsta asta…cred ca era in perioada fertila pentru ca mai avea 2 saptamani pana la ciclu…va rog sa ma ajutati! exista risc de bebe sau nu? sanatate multa va doresc si o vara cat mai placuta

Răspuns Câştigător
| CяﻵsŁﻵηε a răspuns:

Buna.
ca sa ramana insarcinata,trebuia ca sperma sa fie in vagin, mai bine spus, ar ramane insarcinata daca tu ai fi ejakulat acolo.pentru ca o femeie sa ramana, trebuie ca sperma sa se uka cu presiune.asa ca nu e kazul vostru. aveti grija alta data.

4 răspunsuri:
| Jony123 a răspuns:

Nu prea am inteles ce ai zis tu acolo, dar daca tu ai folosit prezervativ nu are cum sa ramana gravida, numai daca prezervativul e de proasta calitate si se rupe! Daca nu s-a rupt nu ai dc sa te ingrijoreji.
Sper ca te-am ajutat! Funda? Plzzz

| VacutzaRoscata a răspuns:

La varsta asta
pai ce varsta are?straight face

| aryana_4212 a răspuns:

Daca nu te-ai spalat inainte de a te culca se poate sa fi ramas dar 2% zi sa ia medicamente pentru a fi mai siguri pe voi ca prezervativu se poate sparge si poate ramane insarcinata
sa ai si tu o vara cat mai frumoasa

| iness_7101 a răspuns:

Pai cred ca nu ai avea de ce sa-ti faci griji nu se ramane asa usorinsarcinata, si deacum inainte fiti mai precauti ca cine stie