anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ok. Spun de la inceput ca sunt orgolios si nu prea stiu sa reactionez cand sunt nervos. Sunt student si stau cu 3 baieti intr-un apartament. Acum 2 ani am cunoscut o fata care deja avea o relatie de 2 ani jumate. Am reusit sa fiu cu ea dar doar pentru o luna. Ne-am despartit si s-a dus la fostul. Am zis ca e normal. Apoi ne-am impacat iar dar fostul inca ii dadea mesaj desi ea nu raspundea. In decembrie ne-am certat si nu a vorbit cu mine vreo 3 saptamani. De atunci a fost ok. Pana cand m-a sunat si mi-a zis ca e sa doarma cu o prietena la noi in apartament. M_am suparat ca nu m-a anuntat ci mi-a zis cand deja era acolo. m-am despartit de ea. 2 zile a incercat sa ne impacam dar eu nu voiam. BIneinteles ca acum e invers. NU mai vrea sa vorbeasca cu mine deloc de 2 saptamani. O iubesc enorm,, dar ce sa fac? Am realizat prea tarziu. Inca sper si asta ma omoara. Ce sa fac? Ceva sfaturi?

8 răspunsuri:
| PamfleticaTotHellenne a răspuns:

Ii ceri iertare...dar cel mai bine e sa fiti fata-n fata.Ii spui ca iti pare rau si ca tii la ea.Nu ti-ai dat seama, ai realizat prea tarziu ca s-a suparat si asa mai departe.Fii sincer cu ea!

| iubesc a răspuns:

II ceri iertare si o cauti ca sa indrepti lucrurile.

| neutrino a răspuns:

S-a ales praful si de inteligenta studenteasca!

| Azµre a răspuns:

Stupid... n-are nici o noimă relația ta! Tu te desparți de ea ca a dormit la cu o tipă...

| h3r a răspuns:

Nu prea are cap fata asta.

| Exilee a răspuns:

In C.V.-ul unui OM ce avea studii MEDII scria astfel:'' in ziua de azi nu conteaza ce studii ai si ce facultate urmezi daca nu esti in stare sa te descurci in cazuri extreme''.
Ce sa faci? II ceri iertare. O sincera parere de rau ca stii cum se spune: scopul scuza mijloacele happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică: